lovedrug Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Jentepusen min maser så mye. Er hun ute står hun å mjauer HØYT utenfor huse lenge ,når hun kommer inn går hun å spiser åsså begynner maset igjen ,da skal hun ut. Har en hankatt også men den gjør aldri det,aldri opplevd en katt som maser så mye, noen som har katter som er sånn ?
lovedrug Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2011 hehe,ja hun var kåt av seg før ,da var hun enda værre men vi har sterilisert henne nå så det er ikke det heller:P 1
lovedrug Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2011 Hva kan jeg gjøre for at hun skal slutte å mase?-.-
sequin Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 katten min er ogå sånn, og hun prater hele tiden når hun ikke maser Det kommer alltid en lyd fra henne og hun har noe å si om alt...
lovedrug Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2011 Hehe,de er jo søte da Men tror ikke naboene syns hu er så søt når hun mjauer høyere enn isbilen klokka 4-5 om natta;P
sequin Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 haha nei, jeg har faktisk fått klage på det fra naboen, men det var fordi katten hyler i flere timer om den ikke får være med inn på soverommet om natten Var en periode hvor vi prøvde å vende henne av det å ligge i sengen, det fungerte ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå