Gå til innhold

Hvem gir best råd ? Venninnen eller kameraten ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker en gutt, og har likt han i 6 år. I alle disse årene har vi kysset og klint hver eneste gang vi møtes på fest. Vi treffer på hverande på fritiden ellers også, snakke ikke så mye sammen, men INTENSE BLIKK hele tiden og lure smil.

Mine gode venninner sier at jeg må bare følge hjertet mitt og ta kontakt med han. Spørre om han vil finne på noe, gjerne spørre om hvordna han har det, hva han gjør, hva han skal til helgen osv.

Mens kameratene mine sier at jeg må for all del aldri finne på å sende han en melding, ikke oppsøke han på facebook (selvom vi er venner der) jeg bør ikke snakke til han hvis han ikke snakker til meg.

Hva gjør man i slike situasjoner ? Skal man høre på jentene? Eller guttene som mener at jeg kommer til å skremme fyren hvis jeg tar kontakt? Hvordan skal jeg få kontakt med han, hvis jeg ikke tar kontakt selv - skal jeg bare vente til at det kanskje hender en vakker dag at han tar kontakt ?

Please trenger alle mulige råd og tanker rundt dette!

Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Skrevet

Vet noen noe om ham som du ikke vet??

De beste vennene du har er de som forteller sannheten og som holder helt og fullstendig kjeft uansett, og akkurat dét burde ikke komme som noen bombe akkurat! :-))

• Liker 2
Skrevet

Bare ta kontakt og send han en melding.

Skrevet

Hva gjør man i slike situasjoner ? Skal man høre på jentene? Eller guttene som mener at jeg kommer til å skremme fyren hvis jeg tar kontakt? Hvordan skal jeg få kontakt med han, hvis jeg ikke tar kontakt selv - skal jeg bare vente til at det kanskje hender en vakker dag at han tar kontakt ?

Please trenger alle mulige råd og tanker rundt dette!

Du skal ikke høre på noen såkalte råd.

Bruk hue selv!

Gjest Spinell
Skrevet

Det kommer an på hva du ønsker skal skje.

Hvis du ikke tar kontakt, kommer alt til å fortsette som det er i dag. Dere kliner på fest og har ingenting med hverandre å gjøre ellers. Dette kommer til å fortsette på ubestemt tid, fram til en av dere går lei/får seg en ordentlig kjæreste.

Hvis du tar kontakt, kan (minst) to ting skje:

1. Han får angst, fordi

a) han mener mannen som skal være "jegeren"

b) han synes det er gøy å kline med deg på fest, men ser ikke på deg som kjærestemateriale

c) han er gift/i et fast forhold

2. Han innrømmer at han liker deg, og har lyst til å finne på noe. (Hvor sannsynlig er det når han har hatt anledning til selv å ta initiativ i seks år?)

Moralen er derfor: vil du ha en avklaring; ta kontakt. Vil du heller la det skure og gå som det er; ikke gjør noe.

• Liker 5
Gjest padawan
Skrevet

setter en tier på at kompisen din sier det fordi han er interisert selv. hvorfor skulle han ellers gi et slikt råd? jeg synes du skal ta kontakt med fyren.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hva du ønsker skal skje.

Hvis du ikke tar kontakt, kommer alt til å fortsette som det er i dag. Dere kliner på fest og har ingenting med hverandre å gjøre ellers. Dette kommer til å fortsette på ubestemt tid, fram til en av dere går lei/får seg en ordentlig kjæreste.

Hvis du tar kontakt, kan (minst) to ting skje:

1. Han får angst, fordi

a) han mener mannen som skal være "jegeren"

b) han synes det er gøy å kline med deg på fest, men ser ikke på deg som kjærestemateriale

c) han er gift/i et fast forhold

2. Han innrømmer at han liker deg, og har lyst til å finne på noe. (Hvor sannsynlig er det når han har hatt anledning til selv å ta initiativ i seks år?)

Moralen er derfor: vil du ha en avklaring; ta kontakt. Vil du heller la det skure og gå som det er; ikke gjør noe.

Ts her. Jeg er bare 19, var bare 13 når vi begynte å kline på fest. Han er også tvillingbror til min bestevenninne noe som gjør at det føles unaturlig å spør om å være med han, siden vi ikke har vært i lag ellers på fritiden. Jeg har vært i forhold i 3 år, så kan også være derfor han ikke har tatt kontakt.

Skrevet

Ts her. Jeg er bare 19, var bare 13 når vi begynte å kline på fest. Han er også tvillingbror til min bestevenninne noe som gjør at det føles unaturlig å spør om å være med han, siden vi ikke har vært i lag ellers på fritiden. Jeg har vært i forhold i 3 år, så kan også være derfor han ikke har tatt kontakt.

Har du klint med ham når du var i et forhold?

Gjest Heloise
Skrevet

Gjør det du føler er riktig for deg. Jeg hadde vel forsøkt å snakke mer med vedkommende og se om det var noe sjanse for å ha mer kontakt på fritiden også? Finne på ting, bare dere to, utvikle noe mer og snakke mer sammen? :)

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Har du klint med ham når du var i et forhold?

Ts her. Nei det har jeg ikke. Fikk kjæreste når jeg var 14, ble slutt rett før jeg ble 17. Så vi har 3 år med historie hvor vi har klint.

Skrevet

Kanskje du bør høre med venninnen din som er søsteren hans ?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vi var på fest igjen sist helg. Som vanlig klinte vi, og samtalene gikk kjempe fint. Men det stopper liksom alltid der.. eller vi henger aldri på fritiden :(

Skrevet

Spør ham MENS du er på fest om han har lyst til å finne på noe utenom?

Gjest Thefainter
Skrevet

setter en tier på at kompisen din sier det fordi han er interisert selv. hvorfor skulle han ellers gi et slikt råd? jeg synes du skal ta kontakt med fyren.

Støtter dette! Enten så vil kompisen din ha deg selv, eller så er han stokk dum i hue :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...