AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Heisann! Om jeg farger/toner håret med Wella colorfresh (minikolorasjon?) så ofte som én gang i uken, vil fargen til slutt bli mørkere og mørkere på samme måte som når jeg farger med semi- eller permanent farge? Snakker nå om å glansvaske hele håret, ikke bare hårrøttene. Eller vil fargen forsvinne ut av håret uansett? *takknemlig for svar*
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Heisann! Om jeg farger/toner håret med Wella colorfresh (minikolorasjon?) så ofte som én gang i uken, vil fargen til slutt bli mørkere og mørkere på samme måte som når jeg farger med semi- eller permanent farge? Snakker nå om å glansvaske hele håret, ikke bare hårrøttene. Eller vil fargen forsvinne ut av håret uansett? *takknemlig for svar* ok
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Heisann! Om jeg farger/toner håret med Wella colorfresh (minikolorasjon?) så ofte som én gang i uken, vil fargen til slutt bli mørkere og mørkere på samme måte som når jeg farger med semi- eller permanent farge? Snakker nå om å glansvaske hele håret, ikke bare hårrøttene. Eller vil fargen forsvinne ut av håret uansett? *takknemlig for svar* En minicolor er ikke det samme som en glansvask! Hvis det er minicolor så ja håret vil bli mye mørkere. En minicolor går aldri helt utav håret, spesielt ikke hjemme minicolor. En glansvask legger seg kun utpå håret og vil vaskes hels bort, med mindre du har veldig slitt hår, da kan noe av fargen sette seg fast..
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Men er den nevnte Wella Colorfresh en minikolorasjon eller glansvask, da? Frisørene jeg har vært hos kaller det for begge deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå