Gå til innhold

Erfaringer med Rainbow Hotel Munch?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe om standarden på Rainbow Hotel Munch? Det ligger ikke langt unna St. Olavs plass i Oslo. Vurderer å booke der når jeg og Nala-mannen snart reiser til Oslo på en kjærlighets-weekend :sjarmor: Men så er vi usikker på standarden da. Og websidene sier ikke så mye. Vi har egentlig mest lyst til å bo på Terminus (også Rainbow) bak Oslo City. Har bodd der før og vet det er bra, men det er en del dyrere da...

Blir kjempeglad om noen har noen innspill :D

Skrevet

Det er ett helt greit Rainbow hotell. Ikke spes. flotte, store rom, men greit. Litt gammelt og slitt, men kan jo være pusset opp. Ikke mitt førstevalg for en romantisk weekend i Oslo.

Sjekk nye Scandic hotellet på St. Olavs plass, det heter Edderkoppen. Ikke så veldig dyrt, men helt nyoppusset og sikkert finere rom enn på Munch.

Rainbow Hotel Frogner er også hyggelig og fint, men vet ingenting om prisene.

Skrevet

Takk for tilbakemelding :D

Jeg bodde faktisk på Edderkoppen her for litt siden. Kjempebra hotell. Anbefales. Men det er litt dyrere enn Munch ja.

Vi hadde i grunnen bestemt oss for Munch, men nå ble jeg litt i tvil igjen. Ikke bare enkelt dette...

Skrevet

Så vidt jeg har hørt drives det oppussing i noen av fløyene på Munch-hotellet nå, så jeg tror jeg ville skygget unna en stund fremover.

Hvem vet, kanskje de også jobber lørdag? Ikke morsomt å våkne klokka 07 om morgenen av hamring og snekring. Det gjorde et vennepar av meg for ei ukes tid siden....

Ellers (hvis du foretrekker Rainbow-hoteller) er Stefan og Cecil ikke av de dyreste alternativene de heller.

De ligger i hver sin ende av Rosenkranz gate, hhv ved Oslo Tinghus og på sjøsiden av Stortinget. Noe bedre standard enn Munch. Rom på Stefan ut mot gata kan gi noe trikkestøy, men det er jo ikke alle som bryr seg om det.

Skrevet

Tusen tusen takk for tilbakemeldinger, dere. Vi har bestemt oss for å gå for Edderkoppen, vi. Jeg bodde der ifm. kurs på jobben for bare litt siden, og syntes det var toppers. Og med weekendpris alle nettene ble det slett ikke så dyrt. 890 kr per natt (fikk weekendprisen også fra torsdag til fredag - hurra!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...