Gå til innhold

Hvordan nærme seg noen man kikker litt på?

Anbefalte innlegg

Gjest döderlein
Skrevet (endret)

Det er en fyr på skolen som jeg kikker litt på. Han studerer det samme som meg, men året over. Det er på en måte noe med han som jeg liker så godt, men klarer ikke helt sette ord på det. Har stalket han litt på facebook, og ser at vi har masse til felles også i forhold til musikksmak osv.. Vi har hatt noen sånne kikke-på-hverandre-øyeblikk. Så hvordan skal man på en måte nærme seg noen man synes er interessant? Skummelt. Noen tips? :sjenert:

Endret av döderlein
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere noen felles venner, eller går dere på noen av de samme plassene? Ville kanskje vært lettere å snakke med han om du traff han på fritiden, istedet for på skolen? :)

Og husk; den som intet våger, intet vinner!

Gjest döderlein
Skrevet

Har dere noen felles venner, eller går dere på noen av de samme plassene? Ville kanskje vært lettere å snakke med han om du traff han på fritiden, istedet for på skolen? :)

Og husk; den som intet våger, intet vinner!

Ja, har tenkt at det ville vært enklere på studentfest eller byen. Heaah. Siden vi går samme linje med ganske få elever, så kjenner jeg jo noen i klassen hans og vi er noe sammen sånt sett. Men hva sier man til folk?! "Hei"? Haha.

Skrevet

Bare stol på deg selv, og ha selvtilliten på topp når du tar mot til deg og snakker til han. "Hei" er jo en fin begynnelse, ja. Haha. Regner kanskje med dere har blitt presentert tidligere, men hvis ikke er jo dette en fin begynnelse. Hvis dere studerer det samme, har dere jo garantert noe å snakke om, selv om det i mange tilfeller kan bli litt kjedelig å snakke om skolen. Men for all del, det er jo en fin begynnelse. Ellers når dere har begynt å snakke litt, kan du jo spør han om ting. Alle elsker vel å snakke om seg selv? :)

Gjest döderlein
Skrevet

Bare stol på deg selv, og ha selvtilliten på topp når du tar mot til deg og snakker til han. "Hei" er jo en fin begynnelse, ja. Haha. Regner kanskje med dere har blitt presentert tidligere, men hvis ikke er jo dette en fin begynnelse. Hvis dere studerer det samme, har dere jo garantert noe å snakke om, selv om det i mange tilfeller kan bli litt kjedelig å snakke om skolen. Men for all del, det er jo en fin begynnelse. Ellers når dere har begynt å snakke litt, kan du jo spør han om ting. Alle elsker vel å snakke om seg selv? :)

Pleier som regel ikke ha selvtillitten med meg, men kanskje det hjelper med litt alkohol. xD Har ikke blitt presentert, nei. Men er sant det du sier, burde jo ha NOE å prate om! :) Føler meg som den STALKEREN, er ikke sikkert han har lagt merke til meg engang :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...