Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #1 Del Skrevet 10. november 2003 Tenkte å få tak i cd-er som ser ut som vinylplater til julegaver (til nostalgiske sjeler), men aner ikke hva slags butikker som førere disse (da tenker jeg på nettbutikker). Jeg mener å ha sett de i en katalog her hjemme, men finner den selvfølgelig ikke nå (det var sånn gutte-mekke-småtteri-katalog tror jeg...) Ikke kan jeg spørre samboer heller, for da skjønner han fort hva som ligger under juletreet til han i år Noen som har tips? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 10. november 2003 #2 Del Skrevet 10. november 2003 (Det var altså meg som spør etter tips...plutselig ble jeg logga av?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. november 2003 #3 Del Skrevet 10. november 2003 Tøffe! Har du sjekket hos Komplett? Meld i fra når du finner dem, jeg vil også vite hvor og hva de koster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 Kikka innom linken din Grooo, men kunne ikke finne de der (hvis jeg ikke jeg er blind da ). Hmm...kanskje Clas Ohlson? Noen andre ideér der ute? Og ja, jeg skal si ifra hvis jeg finner de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. november 2003 #5 Del Skrevet 11. november 2003 Her er siden til produsenten av platene og her står det noe om hvem som forhandler - ser ikke ut til at de er i Norge enda. http://www.verbatim.com/products/products.....cfm?pro_id=379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå