Gå til innhold

Ville du vært småsulten og tynn eller mett og smålubben?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde gjort deg mest lykkelig? Å kunne spise det du vil når du vil,usunt og godteri og vege noen kilo ekstra, eller å vært slank og spist deg passe mett og passet ekstra på hva du spiste?

Jeg går heller rundt litt småsulten og liker mitt eget speilbilde, enn trykker i meg masse godteri og mistrives med de ekstra kiloene.

Videoannonse
Annonse
Gjest *Maja*
Skrevet

Spiser når jeg er sulten, men putter i meg sunne ting som jeg liker og som jeg vet kroppen har nytte av...såååå; Ingen av delene...er ikke tynn heller, men slank, trent og fast i fisken :popcorn:

• Liker 3
Skrevet

Det går fint an å være mett og slank, så jeg foretrekker det.

• Liker 2
Gjest halebein
Skrevet

spørsmålet var jo hvilke av de to alternativene vi ville valgt...ville nok godt for tynn og sulten:)

Skrevet

Smålubben og mett, definitivt!

• Liker 2
Gjest Anjelika
Skrevet

Spise hva jeg vil og veie litt ekstra.

Å være fornøyd med kroppen sitter i hodet, ekte lykke er ikke i å strekke seg etter det man tror andre liker.

Ekte lykke er derimot å finne i en sjokolade :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Småsulten og tynn..

Skrevet

Hva hadde gjort deg mest lykkelig? Jeg går heller rundt litt småsulten og liker mitt eget speilbilde, enn trykker i meg masse godteri og mistrives med de ekstra kiloene.

Jeg setter stor pris på mat og drikke, og liker både å tilberede og å spise. Bruker tid på det, og mest hyggelig er det å ha noen å lage mat til, som vet å verdsette råvarene. Nå er jeg bare solo, så da er jeg ikke fullt så nøye.

Det betyr at jeg må ha nok mat, og liker ikke å gå rundt og være ubehagelig sulten. Samtidig ønsker jeg å være slank, og har absolutt en øvre grense i klesstørrelse og vekt (str. 38/M er øvre str).

Synes jo det å være ekstra finslank er penest....så når jeg i perioder finner motivasjonen, trener jeg mer.

AnonymBruker
Skrevet

Mett, definitivt. Men så vokser det horn ut av pannen min når jeg er sulten da.

Men hvorfor må man enten være småsulten eller spise godteri og junk? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Det ideelle er selvsagt slank og mett, noe som er fullt mulig, men for å svare på spørsmålet: smålubben og mett.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Det går fint an å være mett og slank, så jeg foretrekker det.

Enig. Jeg er slank, men jeg er også mett.

• Liker 2
Skrevet

Alle ville vel valgt slank&mett?

Jeg ville nok valgt slank og småsulten framfor lubben og mett. Trives ikke med å være sulten men trives enda mindre med å være lubben...

AnonymBruker
Skrevet

tynn og småsulten.

Rett og slett fordi det gir meg mest overskudd og energi. Å stappe i seg til man er helt mett synes jeg er er sløvende. Med mindre og sunnere mat får jeg mer livsglede.

Skrevet

Hvis det vil si pent og sunn slank ville jeg helt klart heller vært litt sulten enn mett og lubben!

Skrevet

Mett og smålubben! Lett :D

• Liker 1
Skrevet

Hvis det ikke hadde fantes noen mellomting, tror jeg at jeg må gå for småsulten og tynn ;)

Gjest döderlein
Skrevet

Man kan vel lett være mett og slank. Går på Grete Roede nå, og når man velger det sunneste av det sunneste er det utrolig hvor mye mat man må ha i seg for å få i seg nok kalorier xD

Meeeen. Jeg ville nok valgt mett og smålubben. Blir så gretten og sur med lavt blodsukker. xD

Skrevet

Småsulten og tynn!

Jeg ville ikke trivdes som lubben. Det er ikke meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan faktisk være mett og være tynn, eller være sulten og lubben. Da er det bedre å spise normalt sunt hver dag, og heller kose seg litt med noe vher dag.

Skrevet

Nå har jeg aldri vært lubben, så vet ikke om jeg hadde taklet det, men jeg ville nok valgt mett og noen kg ekstra! Jeg elsker mat, og klarer ikke gå rundt småsulten. Jeg vil drukne i masse deilig mat akkurat når jeg vil. :rodmer:

.. Men siden man kan være både tynn og mett, som jeg er - velger jeg det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...