Gjest sunshine-t Skrevet 10. november 2003 #1 Skrevet 10. november 2003 Kjenner jeg blir skikkelig forbanna på sånt her!!!
Diva Skrevet 10. november 2003 #3 Skrevet 10. november 2003 Jeg fatter ikke at det går an! Hva er det som foregår i hodet på slike jævler ? Slå et forsvarsløst barn uten grunn ? Vedkommende skulle hatt seg en solid kilevink selv! Fyf###!!! Håper vedkommende får straff som fortjent. Hadde jeg vært moren til den lille gutten, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Ti ville heste ville sannsynlig ikke stoppet meg fra å fly på den idioten...
Gjest sunshine-t Skrevet 10. november 2003 #5 Skrevet 10. november 2003 Kjenner jeg sitter og skikkelig hisser meg opp :x ... Voksne folk!!! :evil:
waco Skrevet 11. november 2003 #6 Skrevet 11. november 2003 Det er forferdelig at ingen voksne reagerer på at drittunger herjer fritt med å ringe på dører til folk.... Hadde en unge gjort det hos meg hadde han selv fått bank. Dersom mødre hadde lært barna litt folkeskikk hadde vi unngått problemet i første hånd. Denne innvandreren var sikkert oppgitt over nordmenns manglende evne til å irettesette slasker av småunger. Waco
Gjest Tex Skrevet 11. november 2003 #7 Skrevet 11. november 2003 Dersom mødre hadde lært barna litt folkeskikk hadde vi unngått problemet i første hånd. Denne innvandreren var sikkert oppgitt over nordmenns manglende evne til å irettesette slasker av småunger. Waco Godt jeg kjenner til deg waco ellers hadde jeg blitt sinna her. Du skulle lest tankene mine da de somaliske drittungene ved siden av her herpet alt vi hadde av leke utstyr i hagen, DA kunne du kommet og snakket om utenlandske unger med manglende oppdragelse. Forøvrig skal ikke noen banke noen, det er forbudt med vold i Norge enten du er elleve eller førtien.
Gjest Madam Felle Skrevet 11. november 2003 #8 Skrevet 11. november 2003 Håper han får en solid straff :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #9 Skrevet 11. november 2003 og så håper jeg faktisk at ungen også lærte noe av det.. og foreldrene til ungen.. selvfølgelig skulle ikke denne mannen oppført seg slik osv.. men det skulle jo ikke ungen heller..
ehu Skrevet 11. november 2003 #10 Skrevet 11. november 2003 Det er forferdelig at ingen voksne reagerer på at drittunger herjer fritt med å ringe på dører til folk.... Hadde en unge gjort det hos meg hadde han selv fått bank. Dersom mødre hadde lært barna litt folkeskikk hadde vi unngått problemet i første hånd. Denne innvandreren var sikkert oppgitt over nordmenns manglende evne til å irettesette slasker av småunger. Waco BANKE en 11-åring for å ringe på døra ????? Synes du den "straffen" står i forhold til "forbrytelsen"???? Vold er ulovlig i enhver form. Og en voksen mann som slår et barn er maktmisbruk samme hva! MØDRE lære barna folkeskikk !!! Hva med fedrene? Mye av problemet er kanskje heller at fedrene ikke tar sitt ansvar og følger opp? Nordmenns manglende evner til å irettesette? Her jeg bor er det mest problemer med innvandrer barn/ungdom som turer frem som de vil uten at foreldrene bryr seg! Når alt det er sagt, så bør enhver foreldre lære sine unger folkeskikk. Og det ville ikke gått upåaktet hen om jeg fikk vite at mine drev med slikt. Men denne mannen hadde jeg anmeldt uten tvil !!
Gjest pooh Skrevet 11. november 2003 #11 Skrevet 11. november 2003 Jeg vill vel tro at så å si alle barn lærer at man ikke skal ringe på å stikke av.Men hvor mange er det som ikke har gjordt forde?Vi gjorde det masse når vi var små.Fikk huden full hjemme at slik gjør man ikke,men det var like spennende.Helt til en eldre mann skremte skiten ut av oss.Da sluttet vi.Det 11 åringen har gjort er mye mer uskyldig en det den voksne mannen har gjort.Kan jo hende han på 40 har gjordt det ti ganger verre for seg selv å barna.en 11 åring glemmer ikke.Jeg hadde anmeldt han utentvil. :evil:
Gjest Emera Skrevet 11. november 2003 #12 Skrevet 11. november 2003 Godt jeg kjenner til deg waco ellers hadde jeg blitt sinna her. Skjønner... Da skal ikke jeg hisse meg opp, heller! :blunke: Jeg har forresten også vært borti somaliske unger og deres oppdragelse. Guttene fikk herje som de ville, mens jentene sto duknakket og så på. Hvis en av guttene plaget søstrene sine var det ingen av de voksne som leet på et øyenbryn en gang!
Linemor Skrevet 11. november 2003 #13 Skrevet 11. november 2003 synes denne handlingen viser at mannen er veldig umoden jeg. det er barnslig gjordt av han. jeg vet det at unger kan være store i kjeften og alt annet en alrighte, men og gå til skolen og slå ned, det blir for drøyt. men jeg regner med at denne mannen får en reaksjon av hanfdlingen hans, men jeg håper litt på at gutten tar litt lærdom av det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå