kriztine Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Nettopp kjøpt hårprodukter på nettbutikken blivakker.no, betalte på forhånd og fikk varene etter 7 dager.Ett pluss for fri frakt=) Hvilke nettbutikker er dere fornøyd med?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Blivakker er hvertfall en nettbutikk jeg har sluttet å støtte. Bruker bla. feeluniqe og ebay mye.
FrøkenJosefine Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Feelunique er absolutt best.. får tak i merker du ikke får tak i Norge, raskt og effektivt og verdens beste kundeservice! De har også fri frakt, du kan velge "gaveinnpakning" så slipper du toll også.. Blivakker har gitt meg gamle produkter en gang og ikke mere!
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 blivakker har forresten ikke alltid fri frakt, det er vel en kampanje de har gående nå.
louise1 Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Hørte rykter om at blivakker har sendt/sender gamle produkter. Jeg har bestilt et par produkter fra dem en gang og de varene var helt fine. Men tør nesten ikke å ta risken ved å bestille noe mer pga de her ryktene, dumme greier..
bananbåt Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 jeg liker strawberrynet best.. de svarer på mail og jeg har opplevd dem som seriøse. bestilte en foundation en gang som ble borte med posten, og de sendte ny med en gang jeg sa ifra. Feelunique svarer ikke på mail, venter fortsatt på en krem jeg bestilte for et halvt år siden! så sluttet å handle der etter det...
Sunniva81 Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 FU og Iherb er de jeg bestiller mest fra. Ja og tikei.se. Finner alt det jeg trenger på de sidene, så gidder egentlig ikke bry meg så hardt om andre sider, selv om jeg er innom å titter på både Blush, Strawberrynet, Prettyskin4less, SFN, C.C og en haug andre... Blivakker, har jeg verken vært innom eller bestilt noe fra. Egentlig burde jeg bli fra tatt visa`n min for en periode etter å ha bestilt fra Iherb nesten hver dag i snart 3 uker Avhengi? Njaa....
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #13 Skrevet 27. mai 2011 Liker min nettbutikk jeg =) sender alle produktene som gave til Norge og kan skaffe kunder det de ønsker fra UK eller USA og sende det fort over til Norge.. Skjønner ikke at visse nettbutikker kan ta så mye i frakt og bruke lang tid på å sende over til norden. www.britique.com
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #14 Skrevet 27. mai 2011 Feelunique. Og det med gaveinnpakning funker ikke. Been there, done that.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #16 Skrevet 27. mai 2011 Liker min nettbutikk jeg =) sender alle produktene som gave til Norge og kan skaffe kunder det de ønsker fra UK eller USA og sende det fort over til Norge.. Skjønner ikke at visse nettbutikker kan ta så mye i frakt og bruke lang tid på å sende over til norden. www.britique.com Hvordan er frakten der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå