Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp kjøpt hårprodukter på nettbutikken blivakker.no, betalte på forhånd og fikk varene etter 7 dager.Ett pluss for fri frakt=) Hvilke nettbutikker er dere fornøyd med?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blivakker er hvertfall en nettbutikk jeg har sluttet å støtte. Bruker bla. feeluniqe og ebay mye.

Skrevet

Feelunique er absolutt best.. får tak i merker du ikke får tak i Norge, raskt og effektivt og verdens beste kundeservice! De har også fri frakt, du kan velge "gaveinnpakning" så slipper du toll også..:)

Blivakker har gitt meg gamle produkter en gang og ikke mere!

AnonymBruker
Skrevet

blivakker har forresten ikke alltid fri frakt, det er vel en kampanje de har gående nå.

Skrevet

Hørte rykter om at blivakker har sendt/sender gamle produkter. Jeg har bestilt et par produkter fra dem en gang og de varene var helt fine. Men tør nesten ikke å ta risken ved å bestille noe mer pga de her ryktene, dumme greier..

Skrevet

jeg liker strawberrynet best.. de svarer på mail og jeg har opplevd dem som seriøse. bestilte en foundation en gang som ble borte med posten, og de sendte ny med en gang jeg sa ifra. Feelunique svarer ikke på mail, venter fortsatt på en krem jeg bestilte for et halvt år siden! så sluttet å handle der etter det...

Skrevet

FU og Iherb er de jeg bestiller mest fra. Ja og tikei.se. Finner alt det jeg trenger på de sidene, så gidder egentlig ikke bry meg så hardt om andre sider, selv om jeg er innom å titter på både Blush, Strawberrynet, Prettyskin4less, SFN, C.C og en haug andre... ;) Blivakker, har jeg verken vært innom eller bestilt noe fra.

Egentlig burde jeg bli fra tatt visa`n min for en periode etter å ha bestilt fra Iherb nesten hver dag i snart 3 uker :eeeh: Avhengi? Njaa.... :fnise:

Skrevet

Det er FeelUnique jeg handler det meste fra!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Beautybay :)

• Liker 1
Skrevet

Feelunique :)

AnonymBruker
Skrevet

Liker min nettbutikk jeg =) sender alle produktene som gave til Norge og kan skaffe kunder det de ønsker fra UK eller USA og sende det fort over til Norge.. Skjønner ikke at visse nettbutikker kan ta så mye i frakt og bruke lang tid på å sende over til norden.

www.britique.com

AnonymBruker
Skrevet

Feelunique.

Og det med gaveinnpakning funker ikke. Been there, done that.

AnonymBruker
Skrevet

Funker fint her=)

AnonymBruker
Skrevet

Liker min nettbutikk jeg =) sender alle produktene som gave til Norge og kan skaffe kunder det de ønsker fra UK eller USA og sende det fort over til Norge.. Skjønner ikke at visse nettbutikker kan ta så mye i frakt og bruke lang tid på å sende over til norden.

www.britique.com

Hvordan er frakten der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...