fruBeist Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Inspirert av tråden Dumme ting du har gjort i fylla, så vil jeg heller høre om de smarte tingene man har gjort. Jeg får begynne. Litt forhistorie først. Jeg hadde for et par uker siden blitt kjent med ei dame på nett. Vi hadde daglig kontakt enten på nett eller via sms, og jeg begynte å bli ganske så betatt selv om vi kun hadde komunisert skriftlig. Jeg har og telefonskrekk, og liker virkelig ikke å snakke på telefonen med folk jeg ikke kjenner godt. Så hadde da jeg og ei venninne en vinfinifartakveld på byen, og jeg skrev en del meldinger med denne dama jeg hadde blitt kjent med. Hun hadde lyst til å høre stemma mi, så vi avtalte at jeg skulle sende ei melding når jeg var kommet meg hjem, så skulle hun ringe. Jeg var dog noget skeptisk, med tanke på telefonskrekken min. Men vina hadde nok gjort meg en smule modig, jeg svarte i telefonen og vi skravla i godt over 2 timer. Litt over 2 år etter gifta vi oss 12
Capricorn Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 (endret) Så koselig da Jeg kan ærlig talt ikke komme på NOE smart jeg har gjort i fylla Det eneste jeg kan komme på er at jeg sikkert er mye lettere å snakke med og har derfor blitt kjent med folk på den måten. Edru er jeg ganske asosial. Edit: Skal blir artig å følge med her. Selv om jeg tror den ikke blir så lang som den andre tråden Endret 26. mai 2011 av capricorn74 1
Lumê Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Jeg møtte opp på en matteprøve i fylla på vgs. Fikk 6 Tydeligvis er logikk lettere for meg med promille 2
Rainbow Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Så søtt! Har sett dere på gs siden du har samme nick der, FruBeist, dere er så søte sammen, altså! :-)Fylla kan være bra noen ganger også, altså! Selv er jeg ofte så sjenert for å gi første kyss og sånn, så da jeg og en nydelig jente hadde date ble det første kysset veldig halvveis og litt kleint. Så helga etter drakk vi halvannen flske vin, og da var det plutselig ingenting som var så flaut lenger. :-D Nå har vi vært sammen i over et år og vært samboere i et halvt!
Envy Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Så fin liten historie FruBeist! En smart ting jeg gjorde i fylla var å gjøre det slutt med eksen. Var riktignok ikke smart å gjøre det i fylla, men det var smart at det ble gjort!
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Har passet på venninner som har vært helt hinsides fulle... Alltid passet på mobilen min
Xaphan Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 En smart ting jeg gjorde i fylla var å nekte bestevenninna mi å sitte på med en gutt hun var betatt av, som også var full. Han kjørte av veien et par kilometer unna der han prøvde å plukke oss opp. 1
chikako Skrevet 26. mai 2011 #8 Skrevet 26. mai 2011 Jeg er veldig sjenert, men en dag for to og et halvt år siden drakk jeg meg til mot og sjekket opp samboeren min Det var en veldig bevisst handling selv om jeg ikke husker helt selve handlingen. Jeg anser fremdeles dette som det smarteste jeg har gjort. 3
Mermaid Blues Skrevet 22. juni 2011 #9 Skrevet 22. juni 2011 Bestevenninna mi og jeg bestilte oss tur til Italia i fylla, og det var neimen ikke dumt 1
Mann 42 Skrevet 22. juni 2011 #10 Skrevet 22. juni 2011 Jeg traff sanmboeren min i fylla. Jeg var skikkelig godt i farta, og det var hun også. Så jeg bare "Du blir med meg hjem etterpå!" Og hun liksom "Okei..." Dagen derpå var EKSTREMT pinlig, siden vi jobbet sammen. Men så tenkte jeg at "Det der var da ikke så dumt." Så litt senere ringte jeg og inviterte henne på en ordentlig date. Resten er historie. 2
Mann 42 Skrevet 22. juni 2011 #11 Skrevet 22. juni 2011 Jeg møtte opp på en matteprøve i fylla på vgs. Fikk 6 Tydeligvis er logikk lettere for meg med promille Alt er lettere med promille.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #12 Skrevet 22. juni 2011 Jeg stilte opp halvfull på en EKSAMEN i engelsk muntlig. Den skulle jeg ta sammen med ei annen fremmed jente fra klasen min, hun fikk sjokk da hun oppdaget promillen min og ville dynke hodet mitt i dass for å vekke meg opp. Heldigvis nøyde hun seg med total anfall og kjefta meg huden full under forberedelseshalvtimen vi hadde å nytte. Da oppgaven kom frem, oppdaget jeg at det var ikke lenge siden jeg hadde lest selve boken om den, så jeg baula fram en hel masse info, på mer eller mindre flytende engelsk. Her var altså ikke selve engelsken problemet, men oppgava som jeg ikke hadde lest til. RÅÅÅÅÅÅFLAKS, vi fikk begge seks. Det fine er at vi er bestevenninner i dag, 18 år senere 3
Tonka Skrevet 23. juni 2011 #13 Skrevet 23. juni 2011 En smart ting jeg gjorde i fylla var å nekte bestevenninna mi å sitte på med en gutt hun var betatt av, som også var full. Han kjørte av veien et par kilometer unna der han prøvde å plukke oss opp. En veldig smart ting å gjøre i fylla, det er jeg helt enig i. Flinke Xaphan. Selv gjør jeg aldri noe smart i fylla. Bortsett fra at jeg innimellom tar meg sammen og går hjem i stedet for å bli enda fullere, men det er sjelden. 1
Gjest Koseklumpen Skrevet 23. juni 2011 #14 Skrevet 23. juni 2011 Tja, jeg hadde med meg en fyr hjem to netter på rad i fylla. Virket kansje ikke så smart der og da, men nå er han kjæresten min Ellers skjer det fint lite smart i fylla her uten om å gå hjem å legge meg når jeg blir stup full. 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #15 Skrevet 23. juni 2011 Jeg dro med meg en fremmed hjem fra byen, og han dro igjen fire år senere
nattsvermer Skrevet 23. juni 2011 #16 Skrevet 23. juni 2011 Jeg møtte opp på en matteprøve i fylla på vgs. Fikk 6 Tydeligvis er logikk lettere for meg med promille Jeg har gjort det samme, bare at det var på høgskolen og faget var statistikk
loffen Skrevet 23. juni 2011 #17 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Jeg ble med en type hjem i fylla, og nå har vi vært sammen i 16 år. I dag faktisk! Edit: To barn har det blitt også. Endret 23. juni 2011 av loffen 3
Gjest Koseklumpen Skrevet 23. juni 2011 #18 Skrevet 23. juni 2011 Jeg ble med en type hjem i fylla, og nå har vi vært sammen i 16 år. I dag faktisk! Edit: To barn har det blitt også. Gratulerer 1
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 28. juni 2011 #19 Skrevet 28. juni 2011 Hvis jeg ser bort fra den gangen jeg ble kjent med samboeren min, så har jeg ikke gjort noe som jeg kan skryte av i fylla. Ihvertfall ikke smarte ting
*appifany* Skrevet 1. juli 2011 #20 Skrevet 1. juli 2011 Smart, hm.... Noe må det jo være m.t.p alle de gangene jeg har vært full! Jeg dro med meg en gutt hjem fra byen, og vi har snart vært sammen i 5 år! Det må være det smarteste Jah, nå har jeg tenkt litt. Kommer ikke på noe mer! Kanskje jeg skal drikke i dag bare for å gjøre noe smart? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå