Umulius84 Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg skal om 2 uker til kiel med color magic sammen med en venninne. Vi har litt lyst til å bruke de få timene vi har til kai til shopping, og trenger dermed shoppingtips. Og noen som vet hvor langt det er fra kaia og til butikken "New Yorker"?
ToveM Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 (endret) Det er et stort butikksenter 5 min å gå fra båten. Gågaten ligger og like ved. Masse butikker å handle i. Vet ikke akkurat hvor den butikken du nevner ligger. Men er den i gågaten er det ikke problem å finne den vil jeg tro. Endret 26. mai 2011 av ToveM
Umulius84 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2011 Takk for tips:) Kom gjerne med flere:)
marsy Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Kiel er ikke akkurat noe shopping-mekka. Følg menneskestrømmen av båten, kryss elven og gå opp forbi togstasjonen. Da har du et shoppingsenter rett foran deg. Gågaten ligger til høyre for denne, med en del kjedebutikker (som f.eks. Zara) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå