Gjest Blokkolokko Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg og samboeren min vil gjerne reise bort i helgen. Vi kommer da til å pakke i dag, og reise med en gang han er ferdig på jobb kl. 15.00 i morgen. Men hvor skal vi dra? Jeg er gravid og har hatt ett tungt svangerskap til nå. Vi vil derfor reise bort denne helgen for å få en litt mer spennende hverdag.. Slite meg litt ut, slik at jeg ikke går på veggene den siste tiden av rastløshet Vi er fra Haugesund og vil gjerne reise til en større by, eller ett annet koselig sted.. Det må være et sted hvor dagen går, og det er mye å finne på og se. Slapper nok av som det er, så leter ikke etter KUN romantikk, kos og avslappning(Litt romantiske omgivelser hadde da ikke skadet ), men det må samtidig være noe som en gravid med voksende mage kan gjøre... Om vi må kjøre eller fly er litt det samme, men det er kun en helg og vi har ikke så lyst til å bruke alle pengene våre på dette.. så om vi kjører så kan det ikke være for langt og hvis vi flyr, ikke for dyrt Noen tips til steder i norge som kunne passet for oss? Og hva kan man gjøre der i helgen? Ganske desperat etter tips
Brunhilde Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Jeg vet det ikke er i Norge, men jeg ville tatt turen til København. Mange kafeer og resturanter, mange butikker og mange museer. Noe for enhver smak med andre ord.
Gjest Blokkolokko Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Jeg vet det ikke er i Norge, men jeg ville tatt turen til København. Mange kafeer og resturanter, mange butikker og mange museer. Noe for enhver smak med andre ord. Takk for svar Hadde fått oss en liten tur på taxfreen også da, så da blir han andre fornøyd også Ser det ligger på 3500,- tur/retur for begge med fly, men er nok ikke lett å finne noe billigere heller, så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå