Gå til innhold

Sidefortenner som første tann..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, kikket tilfeldigvis nede i munnen, han har ikke hatt så mye tegn til tenner, men nede var det en hvit prikk som er på vei opp gitt..men det er ikke fortenner, men de ved siden av...)

Andre "vampyr" bebisser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min datter på 7 mnd gfikk først to tenner nede(i midten),så kom det "vampyrtenner" oppe i hvert hjørne :fnise:

såå søtt!

nå er det imidlertid kommet to på midten oppe også,så hun var ikke vampyr så altfor lenge hehe ;)

Skrevet

Broren min sine barn var begge to små vampyrer før fortennene kom! Så søtt! :fnise:

Gjest gurimalla
Skrevet

Storesøster fikk tenner i hytt og pine, det er ikke uvanlig, men ganske morsomt :)

Skrevet (endret)

Pjokken her hadde kallenavnet "Lille Vampyr" i et par måneder. Her så vi såvidt antydning til de to fortennene nede ved 6,5 måneders alder, og noen dager senere så vi plutselig at de to sidetennene oppe kommet ganske langt ut. Mulig de faktisk kom først, uten at vi hadde lagt merke til dem. Etter et par måneder kom også de to midterste oppe, og flere venner/i familien var nesten litt skuffet fordi han ikke så ut som en vampyr lenger. Jeg ser den, for det var utrolig søtt. :fnise:

Endret av dreia
Skrevet

Meiner folk sidefortennar eller hjørnetennar? Tykkjer kun det siste "kvalifiserar" til vampyr ;)

Skrevet (endret)

Meiner folk sidefortennar eller hjørnetennar? Tykkjer kun det siste "kvalifiserar" til vampyr ;)

Her var det sidefortennene. Så han var vel bare halvvampyr. Heldigvis. ;)

Endret av dreia
Skrevet

Vi hadde en liten halvvampyr.

Sidefortennene kom først, og det var utrolig moro å se på han de gangene han smilte slik at de små "huggtennne" stakk fram :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...