Sushi Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg trenger tips til en god concealer til å legge under øynene. Har ikke veldig mørke ringer, men kan bli litt blålig i dette området, og da ser jeg litt trøtt ut. Problemet mitt er at alle concealere legger seg i de små tørrhetsrynkene jeg har i øyekroken. Jeg er i midten av tjueårene og har ikke mye rynker, men altså noen små linjer. Jeg føler alle concealere jeg prøver bare fremhever disse, så jeg ser eldre ut... Er det lurest å bruke mineralsminke eller flytende concealer til mitt formål? Takker for alle tips
^^Belle^^ Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Nyx concealer in a jar. (den eneste gangen jeg har sett tendenser til at den setter seg i de fine linjene under øynene er når jeg har svettet som en gris )
Sushi Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2011 Nyx concealer in a jar. (den eneste gangen jeg har sett tendenser til at den setter seg i de fine linjene under øynene er når jeg har svettet som en gris ) Har prøvd denne, men den bare kaket seg Kanskje den ikke gikk overens med øyekremen min, eller noe...
Rumohra Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Har du prøvd Helena Rubinstein Magic Concealer? Har vært veldig fornøyd med denne selv og vet det er en bestselger. Synes også Diorskin sin er veldig god, lysner opp enda bedre egentlig.
^^Belle^^ Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 (endret) Har prøvd denne, men den bare kaket seg Kanskje den ikke gikk overens med øyekremen min, eller noe... Å nei, kjipt. Kjedelig at noe kan funke så bra på noen, mens det er skivebom på andre. Forresten: jeg kan jo også anbefale Estee Lauder sin tryllepenn. Jeg har for mørke ringer under øynene til at denne dekker godt nok, men det er ihvertfall den beste tryllepennen jeg har prøvd. Endret 26. mai 2011 av ^^Belle^^
Sushi Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2011 Har du prøvd Helena Rubinstein Magic Concealer? Har vært veldig fornøyd med denne selv og vet det er en bestselger. Synes også Diorskin sin er veldig god, lysner opp enda bedre egentlig. Forresten: jeg kan jo også anbefale Estee Lauder sin tryllepenn. Jeg har for mørke ringer under øynene til at denne dekker godt nok, men det er ihvertfall den beste tryllepennen jeg har prøvd. Har ikke prøvd noen av disse, nei, så takk for tips
Umulius84 Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har kjøpt meg Garnier Roll-on concealer, den som reklameres for på tv! Funker veldig bra på meg, og legger seg ikke i linjer:)
Rosebud Skrevet 26. mai 2011 #8 Skrevet 26. mai 2011 (endret) Jeg elsker Lancome sin sølvfargede penn (teint miracle). Har brukt denne og forgjengeren (flash retouch) i flere år og kommer ikke til å bytte den ut noen gang Endret 26. mai 2011 av Rosebud
Djungelvrål Skrevet 26. mai 2011 #9 Skrevet 26. mai 2011 Diornude sin er veldig bra og legger seg minimalt i linjer, men et lite triks er å ikke ha for fet øyekrem under. Har min i medium. Beste jeg har funnet så langt, og den er superdrøy. http://www.dior.com/beauty/int/en/makeup/face/concealers/y0749100/py0749100.html
Sushi Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 27. mai 2011 Det er mulig øyekremen min ødelegger, ja. Takker for alle tips, skal sjekke ut disse
Djungelvrål Skrevet 27. mai 2011 #11 Skrevet 27. mai 2011 Trodde lenge jeg måtte ha en rik øyekrem under for at concealeren ikke skulle bli tørr og kake seg, men det virker motsatt. Hadde en lett øyekrem stående fra Lumene og da jeg kom på å bruke den under ble det noe helt annet. Nå er jeg snart tom, og tror den har gått ut og lurer på hvilken jeg skal kjøpe da..
Yasi Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 Har du prøvd Helena Rubinstein Magic Concealer? Har vært veldig fornøyd med denne selv og vet det er en bestselger. Sign, sign, sign x 10000! Beste concealeren noensinne!!
Djungelvrål Skrevet 27. mai 2011 #13 Skrevet 27. mai 2011 Likte også denne helt greit til jeg fant Diorskin Nude sin. Da ble Magic fra Helena Rubinstein kakete og lite dekkende i forhold.
MaH Skrevet 27. mai 2011 #14 Skrevet 27. mai 2011 Anbefaler deg på det sterkeste Mac pro Longwear concealer. Jeg var lenge på utkikk etter en god concealer til øyeområdet som dekker de mørke ringene mine, og som ikke striper seg. Dette er sålangt den beste jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange:) Jeg pleier å sette den med litt pudder i tilegg, og da holder den seg veldig lenge!
Gjest Raindrops Skrevet 29. mai 2011 #15 Skrevet 29. mai 2011 (endret) Det er alt for mange forslag her synes jeg, jeg vet jo ikke hvem jeg burde prøve nå Hvor får man kjøpt de forskjellige henn egentlig? Endret 29. mai 2011 av Raindrops
Gjest Lizette Skrevet 29. mai 2011 #16 Skrevet 29. mai 2011 Jeg liker IKKE Helena Rubinstein Magic Concealer, synes den er for tyntflytende, dekker dårlig og legger seg i alt av små rynker og linjer. Jeg har ganske fremtredende mørke ringer under øynene, og har i desperasjon prøvd omtrent alt som finnes av concealere tror jeg. Og jeg har endt opp med Estee Lauders Ideal Light (tror det er den Belle også nevner ) Synes den dekker bra, sitter lenge, og kan brukes på alt fra mørke ringer til kviser til røde områder. Pleier å ha lyseste nyanse om vinteren og nest lyseste nyanse om sommeren (har veldig lys hud!)
Umuriel Skrevet 29. mai 2011 #17 Skrevet 29. mai 2011 Magic Concealer dekker dårlig? Den er jo som sparkel. Jeg bruker den og YSL Touche Eclat, men Magic Concealer må jeg jobbe litt med for å få den tynn nok slik at den ikke blir altfor dekkende.
Djungelvrål Skrevet 29. mai 2011 #18 Skrevet 29. mai 2011 Jeg liker IKKE Helena Rubinstein Magic Concealer, synes den er for tyntflytende, dekker dårlig og legger seg i alt av små rynker og linjer. Jeg har ganske fremtredende mørke ringer under øynene, og har i desperasjon prøvd omtrent alt som finnes av concealere tror jeg. Og jeg har endt opp med Estee Lauders Ideal Light (tror det er den Belle også nevner ) Synes den dekker bra, sitter lenge, og kan brukes på alt fra mørke ringer til kviser til røde områder. Pleier å ha lyseste nyanse om vinteren og nest lyseste nyanse om sommeren (har veldig lys hud!) Nå vet jeg ikke hvor gammel du er men legger den seg i tørrhetslinjer under øyet. Sliter med at concealere blir "tørre" etter noen timer. Har ikke prøvd ideal light, er den på tube?
Djungelvrål Skrevet 29. mai 2011 #19 Skrevet 29. mai 2011 Så nå den var i form av en penn, synes de penneconcealerene er lite dekkende. Har syyyke ringer under øynene, er lilla/blå. Er medfødt.
Nathalie87 Skrevet 30. mai 2011 #20 Skrevet 30. mai 2011 glominerales har en som er utrolig god! det er den eneste jeg liker ihvertfall.. den er delt i to farger så blander du bare sammen til den passer deg verdt å prøve den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå