Gå til innhold

Kattehalsbånd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg leter meg ihjel etter kattehalsbånd! Altså, det er en hel haug av halsbånd, men akkurat den typen jeg liker best, og som vi bruker, finner jeg ikke.

Kattehalsbåndene til dogman har refleks, cat-safe og har en liten "lapp" til å skrive navn og tlfnr, som kan kneppes tilbake på halsbåndet. Det står "i belong to" på den, så andre som finner katten skal forstå at det står kontaktinfo der. Jeg finner det ikke noen plass!

Vi flyttet nemlig for en liten stund siden til Kristiansand. Der vi kommer fra hadde de dette halsbåndet på dyrebutikk, men har vært innom dyrebutikkene jeg har sett i Kristiansand, og finner ikke disse. Finner bare halsbånd med pynt og vanlig lås, det skal jeg ikke ha. Vil heller ikke ha med strikk. Finner ingen med cat-safe som også har noe man kan skrive navn og nr på.

Har du sett noen sånne i Kristiansandområdet, på nettbutikk - eller har andre gode tips?

..Grunnen til jeg leter er at det også er lett å miste :wink: Det beviser jo bare at det fungerer, men nå har den ene pusen altså mistet halsbåndet og må ha nytt.

..Please ikke lag dette til en diskusjon om å ha på halsbånd, og om chipping og ID-merking. Jeg vil ha tips om halsbånd.. :)

Endret av Plutseliten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekka på sørlandsenteret?

Skrevet

Et godt alternativ er Trixie sine halsbånd :) Så du kan titte etter de også. Bruker de på mine katter. De har sikkerhetsutløsning og en flipp som man knepper opp for å skrive tlf nr på, som det står " My home" på. Funker veldig bra og må stadig kjøpe nye så de gjør jobben sin :)

Skrevet

Jeg har også lett og lett etter disse halsbåndene i andre butikker enn der jeg normalt kjøper dem, men uten hell. Virker som om det er få som har dem, merkelig nok. Bedre halsbånd finnes ikke!

Skrevet

Har du sjekka på sørlandsenteret?

Ja, men der hadde de ikke sånn. :snurt:

Et godt alternativ er Trixie sine halsbånd :) Så du kan titte etter de også. Bruker de på mine katter. De har sikkerhetsutløsning og en flipp som man knepper opp for å skrive tlf nr på, som det står " My home" på. Funker veldig bra og må stadig kjøpe nye så de gjør jobben sin :)

De har sånn flipp for å kneppe opp på de også? Det er jo supert. Jeg kan ikke ha sånne hvor den "lappen" henger og slenger. Da legger de seg bare ned og biter på det. Men det høres jo bra ut. Skal kikke etter det, jeg. Takk for tips :jepp:

Jeg har også lett og lett etter disse halsbåndene i andre butikker enn der jeg normalt kjøper dem, men uten hell. Virker som om det er få som har dem, merkelig nok. Bedre halsbånd finnes ikke!

Er helt enig :jepp: Finnes ikke bedre. Jeg får bare kjøre tilbake til byen vi bodde i før og hamstre med meg noen der i fra :fnise:

Skrevet

De har sånn flipp for å kneppe opp på de også? Det er jo supert. Jeg kan ikke ha sånne hvor den "lappen" henger og slenger. Da legger de seg bare ned og biter på det. Men det høres jo bra ut. Skal kikke etter det, jeg. Takk for tips :jepp:

Ja, de ser slikut :) De har ikke refleks vel og merke, men jeg kjøpte en lang remse med tynn refleks på en tøybutikk tror jeg, og syr på kjapt. Halsbåndene varer så kort at den rekker ikke falle av uansett :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...