AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Hei! Lurer på om noen her bruker rockeringer? Isåfall, har dere sett noen resultater og hvor lang tid tok det? Bruker dere rockeringen uten en annen form for trening eller noe i tillegg? Jeg tenker på å kjøpe en:)
cardigan Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Vurderer også! men vil høre om noen som merker seriøs forskjell PGA rockeringen så jeg ikke "kaster bort" tiden påd det
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Ja, samme her! Derfor jeg startet dette innlegget og håper at flere vil svare meg:) Vil heller ikke "kaste bort" tiden!
Potteplanten Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Jeg bruker rockering. Har gjort det siden august. Har selv ikke sett de store forskjellene siden jeg hadde et ganske greit utgangspunkt fra før av. Men jeg har hørt at folk virkelig har gått ned i cm rundt midjen når de har trent i 10 min hver dag. Jeg begynte med det fordi det er artig trening. Kjøpte min på G-sport eller noe, 1kg.
cyanid Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Jepp Jeg brukte det jevnlig i 2 uker, og så resultater og en liten begynnende sixpack allerede da.. nå etter 2 måneder ca, har jeg fått magen jeg alltid har ønsket meg (markerte muskler uten å se grotesk ut) og midjen er blitt mer innsvingt enn før :D Liker ikke å kalle det trening, heller lek.. og jeg leker med den hele tiden, når jeg er på tur går jeg mens jeg svinger (det er ganske lett etter litt øvelse ), når jeg er på besøk hos folk hvis jeg har tatt den med, og omtrent alltid når jeg danser, og det gjør jeg dagen lang MAO, den må nok brukes ofte og du må synes det er gøy for at det skal gi synlige resultater... åh jeg ønsker meg to til, det er enda gøyere med 3 samtidig :D
Potteplanten Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Kan legge til at dette brukes som "tilleggstrening".. Jogg/tren styrke gjerne i tillegg
Violetsky Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har en rockering, men jeg har ikke brukt den på ganske lenge. Da den var ny, prøvde jeg å bruke den annenhver dag. Jeg tok ingen mål før og etter perioden, men jeg husker jeg følte at den fungerte. I starten var det ganske vondt å bruke den og jeg fikk blåmerker i begge sidene. Men jeg merket at jeg etterhvert fikk litt bedre holdning. Jeg kjenner godt at jeg strammer magen når jeg rocker. Jeg har store planer om å ta den i bruk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå