Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #1 Skrevet 10. november 2003 Hei......Jeg får vondt i magen når jeg trykker på magen...og noen ganger er det bare litt luft som kommer ut..men jeg blir også kvalm og får vondt hodet når jeg er borti magen...jeg klarer nesten ikke å "holde inn" magen....jeg er vel ikke gravid..?....har vært bittelitt svimmel før i disse "dagene"..men jeg går jo på p-pillen.....hjelp meg...jeg føler meg rett og slett uvel
14062003 Skrevet 10. november 2003 #2 Skrevet 10. november 2003 Ta en test og du får vite. Graviditet - og pms - gir så mange symptomer at det er umulig å si. Kanskje er det bare litt magetrøbbel?
Salamandra Skrevet 10. november 2003 #3 Skrevet 10. november 2003 Det er umulig for oss å si om du er gravid eller ei, det er bare en måte å finne det ut på; ta en test..
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #4 Skrevet 11. november 2003 Har aldri hørt att en får vondt i magen ,når man nettop er blitt gravid. Har selv fått 3 barn.Det kan være luftsmerter,det er veldig vond.+ at du ikke får gå på toalettet.
14062003 Skrevet 11. november 2003 #5 Skrevet 11. november 2003 Jeg fikk magesmerter da jeg gikk gravid, jo. Livmora som vokser kan gjøre ganske så vondt til tider.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå