Gå til innhold

Strapless bra silicon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lim på de (?). Det er silikonen på innsiden som gjør at de kleber seg til huden. Forutsetter at man ikke smører seg med lotion og at man er helt tørr. Har prøvd de men de sitter ikke bra på mine pupper. Hvis man svetter vet jeg ikke om den vil sitte like bra.

Hvorfor prøver du de ikke? Selv om de ligger i en eske er det lov å prøve.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn "lim" på, eller klister da :) tror ikke det er lov å prøve, da dette klisteret er på..

Skrevet

Jeg har prøvd de jeg.

AnonymBruker
Skrevet

ok, men det er jo klister på ;) hehe! og de sitter sikkert best på små pupper vil jeg tro? :)

AnonymBruker
Skrevet

ok, men det er jo klister på ;) hehe! og de sitter sikkert best på små pupper vil jeg tro? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer klisteret på disse silikon bh-ene? kan de vaskes? går ikke limen av da? noen som vet? :yvonne:

Skrevet

DET ER IKKE KLISTER! SILIKONEN INNI BH'EN ER KLEBELIG. DU KAN VASKE DEN OM OG OM IGJEN.

Ville vel vært ganske bortkastet å betale 300 kr for en bh man kanskje kunne brukt bare 2 ganger.

AnonymBruker
Skrevet

hm, les dette du, som står på nelly; Dette produktet kan ikke returneres til Nelly da klisteret dekkes av plastfilm når den leveres.

Skrevet

Ja vet det er film over, men den kan fremdeles prøves.Var ikke film over de på lindex.

AnonymBruker
Skrevet

hm, var nemlig film over de på lindex :) var der idag

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke de var noe gode å bruke i det hele tatt! Har hatt de i ett par år!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke de var noe gode å bruke i det hele tatt! Har hatt de i ett par år!

men henger de bra? har du stor størrelse? har hørt at de sitter best på små pupper :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...