Gå til innhold

Hvordan sjekke ham opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg skal sjekke opp det motsatte kjønn.. Hvordan skal man gå frem? Oppføre seg? Hva skal man si? :flau:

En kompis av meg er interessert i meg og jeg er interessert i ham. Vet ikke hvordan jeg skal gå videre med dette.. Vi har vært litt på og av i fylla - noe jeg synes er veldig koselig =) Men det blir alltid i fylla, aldri edrue..

Vi skal ut sammen nå til lørdag, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Skal på vors sammen så jeg går ut ifra at jeg får tilbringt litt tid der med ham :) Så.. Jeg kan jo alltids spør om han vil være med ut å røyke? Men om han ikke vil det - hva gjør jeg da? Skal jeg gå ut alene eller skal jeg bare bli sittendes? :forvirret:

Er ikke på "jakt" etter typiske sjekketriks, men bare noen gode råd som viser at jeg synes han er en fin gutt og at jeg er interessert :) Vi skal vel på byen også; jeg kunne jo alltids ha dratt ham med meg inn i en mørk bakgate, men vet ikke hvor stor suksess det hadde fått :P

Så.. Noen gode tips? Jeg må bare ta det (store skumle) steget og hoppe ut i det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi han masse komplimenter , kom borti han titt og ofte , vis han at du er interresert (vet han om det? )

Ikke mange tips,men noe iallefall :)

Så må du oppdatere oss om hvordan det går ,lykke til ;)

Gjest Tjoms
Skrevet

Kan du ikke invitere han hjem til deg på middag da, og se hva som skjer?

AnonymBruker
Skrevet

Gi han masse komplimenter , kom borti han titt og ofte , vis han at du er interresert (vet han om det? )

Ikke mange tips,men noe iallefall :)

Så må du oppdatere oss om hvordan det går ,lykke til ;)

Han vet om det, ja :) Har skjedd flere ganger at vi har oppført oss som "kjærester", men det er bare på fylla - noe som egentlig er dumt.. Burde vel kanskje foreslå at vi finner på noe når vi er edrue? :rodme:

Jeg er redd for å bli for "pågående", så jeg vil prøve å holde litt avstand. Men han kan jo samtidig føle at jeg ikke er interessert. Ææærk, hvorfor må det være så vanskelig? :tongue:

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke invitere han hjem til deg på middag da, og se hva som skjer?

Vi bor hjemme begge to, så kan bli litt vanskelig.. Vi har snakket om det, og ingen av oss liker å hilse på foreldre, så vet ikke hvor aktuelt det er. Vi kunne alltids ha gått på kino eller noe lignende, men jeg føler at det er litt lettere å snakke sammen når vi ikke er sammen offentlig (Kino, bowling osv..)

Gjest Tjoms
Skrevet

Vi bor hjemme begge to, så kan bli litt vanskelig.. Vi har snakket om det, og ingen av oss liker å hilse på foreldre, så vet ikke hvor aktuelt det er. Vi kunne alltids ha gått på kino eller noe lignende, men jeg føler at det er litt lettere å snakke sammen når vi ikke er sammen offentlig (Kino, bowling osv..)

Hva med å spise ute da, eller gå en tur i skogen/parken. Kan jo være at foreldrene deres er bortreist en kveld også? Man trenger ikke gjøre store greiene ut av det, det viktigste er vel å møtes utenfor festlige sammehenger. Husker første ordentlige daten jeg hadde med en ungdomskjæreste fra vgs, da satt vi bare på en benk på utsiden i en park :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spise ute da, eller gå en tur i skogen/parken. Kan jo være at foreldrene deres er bortreist en kveld også? Man trenger ikke gjøre store greiene ut av det, det viktigste er vel å møtes utenfor festlige sammehenger. Husker første ordentlige daten jeg hadde med en ungdomskjæreste fra vgs, da satt vi bare på en benk på utsiden i en park :)

Høres koselig ut :) Han er mer film og pc-fyren, så får vel prøve å invitere meg selv på besøk :lur:

Takk for alle svar uansett, dere er supre :laugh:

Gjest Tjoms
Skrevet

Høres koselig ut :) Han er mer film og pc-fyren, så får vel prøve å invitere meg selv på besøk :lur:

Takk for alle svar uansett, dere er supre :laugh:

han må jo ha frisk luft selv om han liker å glo på en skjerm :lur:

AnonymBruker
Skrevet

han må jo ha frisk luft selv om han liker å glo på en skjerm :lur:

Hehe, man skulle jo nesten tro det. De eneste gangene han er utenfor døra er vel når han må røyke eller når han skal på byen :lur:

Takk for tips uansett! Blir spennende å se hvordan det går :D

Skrevet

Kanskje greit å møtes edru en gang? For å se om dere er interessert i hverandre. Gå tur? Gå på cafè?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje greit å møtes edru en gang? For å se om dere er interessert i hverandre. Gå tur? Gå på cafè?

Ja, tror jeg får prøve på det :) Og se hvordan det går. takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...