Envy Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg bare lurer på en ting, Tv2 sender jo bare sport for tiden, og nå på ettermiddagen er det noe sånn dustete gørr kjedelig sykkelgreier hele ettermiddagen. Noen som vet når Giro d'Italia er ferdig? Blir det noen gang ferdig? Pleier nemlig å trene på denne tiden, og senteret jeg trener på har alltid Tv2 stående på foran møllene. Greit å ha et sted å feste blikket, men med det gørrkjedelige greiene der er det jo bedre å feste blikket på rumpa til vedkommende på spinningsykkelen foran! Håper liksom hver gang jeg er der at det teite sykkelrittet skal være ferdig slik at Tv2 går tilbake til lett underholdning hvor folk snakker engelsk slik at det er undertekst og det faktisk er mulig å få med seg hva som skjer, på tross av høy musikk eller på studioet. 1
Troilltøva Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Jeg er også drittlei det der sykkelgreiene, hva er vitsen med tv2 sportskanal når det sendes masse sport på tv2 alikevell 2
mitt lille land Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Fra neste uke er d vanlige programmer på tv2. Er lei selv av denne sporten på dagtid. Savner home and away.. 1
HubroTuppa Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Den jævla dritt syklinga er ferdig til fredag... Men det er ikke mange ukene før tour de france begynner. 2.juli til 24. juli er det visst. Jeg vil ha Home and Away 1
Envy Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2011 Takk! Da var det ikke bare meg som var lei den gørrkjedelige syklingen! Godt å høre det snart er ferdig! Jeg har også lurt på hvorfor Tv2 har en sportskanal, de kan jo bare begynne å kalle hovedkanalen for sportskanal. Underholdningsprogrammene er ihvertfall sterkt underprioritert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå