Gå til innhold

stort sommerlig problem

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

et stort sommerlig svetteproblem!

og problemet er så stort nå at det hindrer meg å gå i enkelte klær! jeg er avhengig av at genseren ikke er for trang under armene og ikke er rød rosa svart grønn eller blå! da synes det! singletter må heller ikke være for trange under armen da de blir klissvåte av svette! noe som er ganske plagsomt dersom jeg skal en tur på byen! det er ikke gøy å komme utenfor døren (og ikke det en gang) før jeg har svetteringer under armene! selv idag tok jeg på en genser, en rød, jeg kom ikke langt før den var gjennomvåt av svette! ikke det at det var så varmt der jeg var eller at jeg var stresset av noe slag! neida jeg kan bare sitte helt rolig og det renner like herlig!

ganske pes å måtte velge hvite singeletter gensre med omhu! og ikke løfte på armene i andres nærvær.dessuten er det viktig å ta med en ekstra genser tilfelle for å dekke til! har prøvd alle slags deo`r! dessuten har jeg også prøvd en anti svette krem på apotektet men det duger ikke!

gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bruker roll-on deo -lar du den tørke godt på huden før du tar på deg genseren?

Jeg hadde litt dette problemet før, forsøkte mange slags "anti-svette deo'er" fra apotek osv.

Tilslutt fant jeg følgende deo som iallfall stoppet mitt problem: *vent litt -skal bare løpe på badet og sjekke hva den heter*

Biotherm, Deodorant Douceur, Antiperspirant Sec (den er uten alkohol). Jeg har både stick og roll on. Om jeg bruker roll on lar jeg den alltid tørke veldig godt på huden før jeg har på klærne.

Mitt problem var kanskje ikke like stort som ditt, men det er jo verdt et forsøk.

Ellers merket jeg at jeg svettet mye mer under armene om jeg ikke hadde spist f.eks. En annen "svetteårsak" kan også være nervøsitet.

Min erfaring var forøvrig at "Stop" (en anti-svette deo fra apoteket var UTROLIG sterk -og nesten sved på huden. Følte IKKE for å bruke denne!!

Er for kjipt at man ikke skal kunne gå i hvilke klær man vil pga et slikt problem -så jeg håper inderlig du finner noe som hjelper deg!

Lykke til!

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde dette problemet tidligere....... av og til nå. Men etter at jeg lærte å slappe av mer, tenke mindre på "tenk om det synes"......så har det gradvis blitt mer og mer borte........

Jeg prøvde også alskens deodoranter fra Apoteket som skulle være såååååå fine.....bortkastede penger.

Nå benytter jeg ACO, Creme Deo - kjøpt på Apoteket. Synes den funker fint. Ikke får jeg eksem av den heller......

Stå på! icon_smile.gif

Gjest Tristessa
Skrevet

Prøver nå Yerka, etter anbefaling fra andre her inne, og etter to dagers bruk virker den veldig bra på meg! Og jeg har hatt akkurat det samme problemet!

Eneste problemet er at den svir så utrolig fælt, noen som vet hva jeg kan gjøre med det?

Men hvis du er villig til å betale de 169 kronene den koster, er den absolutt verdt et forsøk!12

Skrevet

Yerka er supereffektivt på meg, men jeg får også sånn sviing innimellom. Men jeg lar det stå til jeg, for det forsvinner jo etterhvert. Mulig det kommer av at Yerkaen blir gnidd inn i huden og ikke bare påført forsiktig. Men jeg er ikke sikker...12

Skrevet

Jeg gnir ikke hardt når jeg påfører Yerka, men stryker bare forsiktig. Pass på å ikke barbere deg under armene samme dag som du bruker Yerka da...12

• 8 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo. er en jente på 14 år som har et STORT problem med svetting. har prøvd masse men ingen ting funker. Føler meg uren hver dag og det er ikke noe hyggelige. Er det noen som har et seriøst hjelpesvar?? pliis. :D

Skrevet

Jeg kan bekrefte at Yerka er effektiv. Sterke saker, men det hjelper å fukte bomullpadsen før man har på Yerka. Da svir det mindre. Du gnir den ikke på, men stryker lett over armhulen slik at den fuktes. Man må aldri ta på Yerka det første døgnet etter hårfjerning. I tillegg skal man ta den på om kvelden før man legger seg. Etter kort tid holder det å ta på annenhver dag.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...