Gjest vampie Skrevet 10. november 2003 #1 Skrevet 10. november 2003 jeg har funnet et annet p-pillemerke som er mye billigere enn det jeg har nå så jeg vil derfor bytte. må jeg ha ny legetime for å bytte merke eller holder det å bare si det til resepsjonisten på legekontoret når jeg ringer å bestiller ny resept?
Fakse Skrevet 10. november 2003 #2 Skrevet 10. november 2003 Tror ikke det holder å si det når du bestiller nye resept, men kanskje det holder med en samtale med legen på telefon? Min lege har faste telefontider, og da jeg ville ha p-ring ringte jeg bare til han og forklarte hvorfor. Da kunne han samtidig informere meg litt om bruken (jeg hadde lest masse på internett, og han forsto fort at jeg visste like mye som han), og han var trygg på at jeg visste hva det dreide seg om. Siden du går på p-piller fra før burde det ikke være noe stort problem å bytte merke!
Devi Skrevet 10. november 2003 #3 Skrevet 10. november 2003 Tviler på at det holder å ringe og si ifra, tror de fleste leger vil ha personlig fremmøte & en prat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå