AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har så utrolig lyst på lilla Vestlandsdrakt, jeg fant et bilde på en blogg: http://bloggfiler.no/bergenserjenta.blogg.no/images/1003417-11-1304630429882.jpg Hva synes dere om denne festdrakten? Jenta på bildet er jo nydelig, mens jeg er langt mer kraftig (veier rundt 80 kg). Tror dere at en slik drakt vil passe på meg som er litt rund?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Ja, jeg tror den vil passe deg helt fint, samme for meg hvor store eller små folk er, de skal få gå med det de vil, og se fine ut de også
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Å den var nydelig. Og ja, du kommer til å kle festdrakten, bunad/festdrakt er en av få plagg som er flatterende på oss som er litt større og frodige!
Fluffe Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Jeg syntes faktisk de fleste budnader passer uansett vekt jeg.
Gjest Spinell Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Jeg synes de fleste bunader blir temmelig budeiete på de som er kraftige, men det kommer an på hvordan kiloene er fordelt og hvor høy du er. Uten at jeg har sett den i virkeligheten tror jeg neppe den du lenker til er noe unntak. Jeg er en del større enn jeg burde være selv, og med de fleste av kiloene på overkroppen er det i alle fall grunn god nok for meg til ikke å ha bunad. Ellers må jeg bare si at det var en flott drakt! 1
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Jeg syntes faktisk de fleste budnader passer uansett vekt jeg. enig,og den på bildet var kjempeflott!
ToveM Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Den er nydelig. Søsteren min har den, og hun er ganske kraftig. Har faktisk lurt på den drakten til min datter når hun skal konfirmere seg om 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå