Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på intervju for to uker siden og det gikk... vel, ikke så bra.

Istedenfor de "klassiske" intervjuspørsmålene som jeg hadde forberedt meg på, virket det ikke som om daglig leder hadde noe som helst plan for intervjuet. Hoppet fra det ene til det andre; fra å snakke litt om bedriften og seg selv, til å stille et par henslengte spørsmål, til å spørre om jeg ville ha juice.

Damen virket jo veldig grei og energisk, men problemet mitt er at jeg kan være veldig sjenert i møte med nye mennesker. Spesielt hvis jeg føler meg usikker. Ble derfor helt satt ut og husker knapt hva jeg svarte mens jeg var der inne. Gikk ikke akkurat bedre av at hun påpekte at jeg virket "beskjeden", for da ble jeg jo bare enda mer selvbevisst xD Jeg var hakket fra å stamme frem alt jeg sa, så ille var det.

Gikk hjem og bestemte meg for å bare glemme hele greien så fort som mulig. Men har nå plutselig fått beskjed om at de vil ha meg inn igjen til enda en samtale?? :S

Nå er jeg mer eller mindre nervevrak her, så gode råd om hvordan jeg skal møte damen en gang til hadde jeg satt stor pris på. Det er ikke det at det er noe galt med henne eller jobben - det er bare det at jeg trenger tid til å bli varm i trøyen, og når jeg treffer noen som kjører på som hun gjorde blir jeg veldig paff.

Og hva spør man egentlig om på et andregangsintervju?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...