AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Hva syns folk om strømper i åpne sko, slik som hun med de hvite skoene på bildet her? Jeg har en del lignende sko, men det er litt ubehagelig å gå barbeint en hel dag, er skoene av skinn blir det gjerne litt klamt, selv om de er åpne. Er strømpebukse ett alternativ, eller burde de bare spares til kortere bruk?
trudelu Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Det er jo liksom stilen da I andre stiler er det no-no. Sokker i sandaler liksom?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Jeg synes det er pent, men jeg har en litt gammeldags, søt stil hvor det passer godt til, pga. kjolene. Men absolutt ikke galt, så lenge man velger fine sokker, og ikke Adidassokker.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Sokker i er vel egnetlig ikke et alternativ for meg uansett, er heller tynne strømpebukser eller tynne knestrømper, altettersom hva jeg har over :-)
Yasi Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Dersom skoen har åpen tå/åpen foran, synes jeg personlig at det er veldig stygt å bruke strømpebukser da. Jeg synes bestandig at selve skoen ser veldig mye bedre ut dersom det er en bar fot som bærer skoen
Gjest Tigress Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Strømper eller sokker i opne sko ser forjævleg ut uansett er mi meining, men om skoen på biletet hadde vore lukka så ville det jo passa til stilen. Ville aldri gått med sokker i ein slik sko sjølv (berre tynne strømpebukser), men det kan vere kult. Om skoen altså ikkje er open.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå