Gjest Shelob Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Vi har begge lyst å komme oss bort, men jeg er mye mer fleksibel enn han. Han er ikke så reisevant og vi må begynne litt forsiktig. Vi vil gjerne reise et sted 3-5 dager, se på ting, gå litt rundt og spise/drikke, men det må ikke bli for vanskelig/skummelt/slitsomt/møkkete eller for langt. Noen gode tips om hvor vi kan dra, og hvor jeg kan være relativt sikker på at min sambo får en god opplevelse? Ok ikke avskrekkes for all fremtid...
elisabeth30 Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 praha? london? krakow? dublin? edinburgh? københavn? masse storbyer i "nærheten" som er fantastisk for 3-5 dager og som ikke er for skremmende heller
Lumos Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 London eller Køben! Begge er fine, rene og enkle byer å komme seg fram i
Foods of Norway Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Vi var på langweekend i Malaga (Spania) ifjor. Heilt topp! Ein liten flytur; så har du by, god mat, strand, sol osv. Der er reint og fint, ikkje skummelt/shabby, og du får litt "sydenfølelse" sidan du faktisk er i Spania. Vi leigte bil og reiste til nokre meir turistifiserte stadar i nærheten eine dagen. Frå 10minutt-2 timar å køyre, alt ettersom kor ein vil. Supert!
SmallTalk Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Skottland! Edinburgh eller Glasgow høres ut som noe som kunne passe dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå