Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå sitter jeg her igjen da, lagde meg profil på sukker.no, viste interesse for en fyr, han sendte meg melding, jeg sendte melding tilbake, og nå blir jeg sittende og vente...

Det får meg til å tenke: hvorfor lar jeg meg selv gå gjennom dette, en gang til? Sitte og vente på at folk svarer og håpe på noe som kanskje ikke skjer. Kanskje han ikke får sendt noen melding før jeg er gått på jobb (stikker kl. 15) og da går jeg hele dagen og tenker på akkurat han fyren. Er ikke så fryktelig lenge siden jeg slo opp med typen, kanskje jeg bare skal vente enda lenger?

Dette er brutalt slemt mot meg selv, syntes jeg! Og jeg hater det!

Er det bare jeg som syntes dette er å legge seg selv på pinebenken i største grad? Man får jo noe ut av det, kanskje.. men akkurat nå føles det ut som et deadshot.

Noen andre som har noen tanker rundt akkurat dette? Hva får oss kvinner til å ville gå gjennom så mye drit, bare for å kunne klemme en mann og si 'i love you'? :popcorn::rodmer:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja nå sitter jeg her igjen da, lagde meg profil på sukker.no, viste interesse for en fyr, han sendte meg melding, jeg sendte melding tilbake, og nå blir jeg sittende og vente...

Det får meg til å tenke: hvorfor lar jeg meg selv gå gjennom dette, en gang til? Sitte og vente på at folk svarer og håpe på noe som kanskje ikke skjer. Kanskje han ikke får sendt noen melding før jeg er gått på jobb (stikker kl. 15) og da går jeg hele dagen og tenker på akkurat han fyren. Er ikke så fryktelig lenge siden jeg slo opp med typen, kanskje jeg bare skal vente enda lenger?

Er det bare jeg som syntes dette er å legge seg selv på pinebenken i største grad? Man får jo noe ut av det, kanskje.. men akkurat nå føles det ut som et deadshot.

Noen andre som har noen tanker rundt akkurat dette? Hva får oss kvinner til å ville gå gjennom så mye drit, bare for å kunne klemme en mann og si 'i love you'? :popcorn::rodmer:

Jeg aner ikke, men jeg mister hodet helt når jeg er keen på en fyr. Spesiellt hvis jeg er usikker på hvor jeg har han. Jeg takler det rett og slett så dårlig at jeg bryter meg selv helt ned og det ender med at jeg blir dumpet fordi han tror jeg er helt psyko, noe jeg i grunn er også. Hvis jeg derimot stoler på han og han tar masse initiativ så er jeg litt mer laidback og det er i grunnen mye hyggeligere også.

Skrevet

Jeg aner ikke, men jeg mister hodet helt når jeg er keen på en fyr. Spesiellt hvis jeg er usikker på hvor jeg har han. Jeg takler det rett og slett så dårlig at jeg bryter meg selv helt ned og det ender med at jeg blir dumpet fordi han tror jeg er helt psyko, noe jeg i grunn er også. Hvis jeg derimot stoler på han og han tar masse initiativ så er jeg litt mer laidback og det er i grunnen mye hyggeligere også.

Jeg blir også overivrig... Greide å miste interessen til en fyr ganske fort p.ga det, og skjønte det ikke selv før etterpå.

Er redd for å gjøre det samme denne gangen :) Er ikke lett med datinglivet! Jeg trodde jeg bare kunne knipse med fingrene og dermed ha kø med gutter etter meg, men skulle nok ikke være så lett nei.. :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Må bare svare her jeg også, selv om jeg ikke har noe godt svar til deg

Er singel, klar for dating,men har faktisk klart å "holde meg unna" datingsider nettopp pga av at jeg kjenner meg selv, superbetatt å mister hodet når jeg først finner noen jeg kan like..

Jeg skremmer vel dem i den grad at jeg blir uinteressert eller setter dem i venneboksen min...for å unngå å bli forelsket/såret...

Merkelig..jeg vet :skratte:

Hvordan jeg skal komme meg på date...? Nei, må vel bli en blind en som er arrangert av noen andre tror jeg :fnise:

Skrevet

Må man, så må man? Er i samme situasjon som deg. Syntes det var helt greit å ikke ha kjæreste i lange perioder før, men trives ikke like godt alene lenger. Synes vennene mine også har mindre tid til meg enn før, så enten må jeg få meg nye venner eller en kjæreste!

Jeg liker ikke å være på nettet, men etter at alle vennene mine har etablert seg med sambo og barn treffer jeg lite nye folk i hverdagen så jeg måtte finne på noe nytt. Det positive er at jeg har truffet flere hyggelige menn i det året jeg har holdt på, hadde et forhold til en av dem også. Det negative er at det ikke har vært full klaff ennå og spesielt når jeg får følelser for noen av disse mennene kan det bli vanskelig, som nå (ble nettopp dumpet av en jeg traff på nett).

Har to venninner som drev med nettdating i 4-5 år før de traff samboerene sine. Hun ene drev med multidating hvor hun traff 2-3 forskjellige menn i uka. Det var ikke få ganger hun ble skuffa og gråt på telefonen, men hver gang var det kjapt tilbake på nett for å finne en ny. Ikke skjønner jeg at hun orket men utholdende var hun og hun traff da en tilslutt. Tror ikke jeg kommer til å holde ut like mange år, så håper jeg møter en hvor det er full klaff snart!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også overivrig... Greide å miste interessen til en fyr ganske fort p.ga det, og skjønte det ikke selv før etterpå.

Er redd for å gjøre det samme denne gangen :) Er ikke lett med datinglivet! Jeg trodde jeg bare kunne knipse med fingrene og dermed ha kø med gutter etter meg, men skulle nok ikke være så lett nei.. :kjefte:

Hvorfor trodde du det? Bare fordi du er jente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...