Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har blågrønne øyne og blondt stripet hår,(er egentlig mørk brunette)har som regel brukt kobber/gulltoner på øynene men merker jeg er litt lei og vil prøve noe nytt!

liste på hva jeg pleier å bruke;

-lys skimmerskygge som base,så kobber/gulltonet skygge.(skimmer)

-av og til mørkgrønn eyeliner(penn) oppe langs hele vippekanten

-hvit eyeliner på våtkanten

-sort maskara i gode lag oppe,veldig lite på nederste vippene.

ellers er jeg som regel ganske brun(selftan) og liker å ha farge i ansiktet.så jeg bruker ID pudder som foundation,og solpudder der det trengs.gjerne litt highlight på kinnbena også.

Forslag til andre farger på øyemakeup..? hva med blått?lilla? er redd det blir heelt feil..

kom med tips,gjerne linker om dere har!! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rosa, kanskje også lilla, gjerne blandet ut med farger i bruntoner. Og bruntoner generelt.

Skrevet

HerMin lenke har jeg skrevet litt om fargevalg når det gjelder makeup. Som du ser så bruker du allerede gode farger for deg. Men alternativ kan være grønn, fiolett, rosa ol. I og med at du har blågrønne øyne, så har du plutselig flere farger som kan hjelpe til med å fremheve øyenfargen.

Men det er sommer, du er brun og det er inn med sterke farger. Lek deg gjerne med fargene. Både når det gjelder makeup og neglelakk. HER står det litt om sommerens makeup nederst i innlegget.

Håper det var til hjelp :)

Skrevet

takk for svar dere!har testet rosa/korall,synes det ble kjempebra!eneste jeg er usikker på er hva jeg skal bruke som eyeliner da,til nå har jeg bare brukt den valnige grønne pennen siden jeg ikke har noen andre.tror dere svart blir for hardt,hva med lilla kansje..? (mener nå linjen over vippene oppe,ikke nede) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...