AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Æh, jeg skjønner ikke hva som går av henne! Hun har vært innekatt disse 3 årene jeg har hatt henne. Alltid vært glad og fornøyd. Hun har jo alltid pratet litt, men nå er hun helt ekstrem, går rundt og mjauer og bærer seg i timer av gangen. Jeg skjønner ikke hva hun vil Hun maler så fort jeg tar på henne, så jeg tenkte hun kanskje ville leke. Vi lekte en stund, så gikk hun lei. Tenkte kanskje hun ville ut da. Tok på båndet og var ute en god stund. Hun koste seg fælt, men gikk etterhvert til døra og ville inn. Vi fortsetter å mjaue. Jeg sitter midt i eksamenlesingen, og selv om hun får mye oppmerksomhet og gjerne kan ligge på fanget og male mens jeg leser, så kan jeg ikke leke eller holde på med noe hele tiden Vi har lenge vurdert å skaffe oss en katt til slik at hun får selskap, kan dette være et tegn på at det er på tide? Jeg skjønner jo at det er noe hun mjauer for, skulle bare ønske jeg visste hva!
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Kattene mine pleide å oppføre seg sånn i løpetiden. Kan det være årsaken?
LadyNinja Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Jeg vil nesten helt sikker si at hun løpetid. Våres katt som også er sterilisert får det. Da går hun døgnet rundt og mjauer og mjauer. Det eneste hun vil ha er kos, som er rettet mot baken og å være ute og ferte med hann kattene. Hele katten blir spinngalen.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 men hun er jo sterilisert, og har ikke oppført seg slik på de 3 årene jeg har hatt henne. Hun er 5 år, om det er av betydning? Kan de få en slags "fantom løpetid" på tross av sterilisering?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Ingen fler som vet hva det kan være, annet enn ikke eksisterende løpetid?
LissiN Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Hvis du oppfatter det som det kan være noe galt, vil jeg anbefale deg en tur til dyrlegen med katten! Bedre være på den sikre siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå