Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lizette
Skrevet

Jeg har kjøpt billetter til Norwegian Wood i gave til mine foreldre (og de er derfor selvsagt betalt med mitt bankkort).

I dag overhørte jeg en samtale på t-banen mellom to venninner, der den ene hadde solgt sin NW-billett til den andre. Hun som hadde solgt billetten sa da noe om at man må vise bankkortet billettene er kjøpt med når man skal inn på festivalen, for å bevise at de ikke er kjøpt på svartebørsen.

Men hun skulle sende en e-post til arrangøren med informasjon om at hun hadde solgt billetten til sin venninne og isteden oppgi denne venninnens bankkortinfo slik at de kunne sjekke dette når hun kom med billetten på festivalen.

Er det noen som vet om dette stemmer? Må jeg gi beskjed til arrangøren om billettene jeg har kjøpt til mine foreldre? Og er det noen som vet hvem jeg skal ta kontakt med, isåfall? Jeg har forsøkt å google dette, men finner egentlig ikke svar på det jeg lurer på...

Videoannonse
Annonse
Gjest D.O.A.
Skrevet

Det var ikke slik for to år siden, og det ville være litt rart om man måtte det rett og slett fordi det er mange som gir slike ting i gave.

Her er vi en vennegjeng som har gitt billetter til både hverandre og våre foreldre, slik at vi tilsammen er nesten 20stk, og hvis de skulle sjekke ift bankkort ville endel av oss fått problemer.

Men på norwegianwood.no så står denne eposten under "kontakt": [email protected]

og dette tlf nummeret: 67 10 34 50.

Si ifra hvis du finner ut av det! :)

Gjest Lizette
Skrevet

Flott, takk for svar :) Da har jeg sendt mail, så skal jeg si ifra her hva jeg får til svar!

Jeg er helt enig i at det ville være rart. og fremfor alt utrolig upraktisk! Men ble bare så i stuss da jeg hørte de to som pratet om det liksom!

• 2 uker senere...
Gjest Lizette
Skrevet

Jeg prøver å dytte opp denne.

Jeg har sendt mail til adressen D.O.A nevner ovenfor, og også forsøkt å ringe nummeret flere ganger, men får ikke noe svar.

Er det kanskje noen som vet hvordan det funker med billetter til NW som er gitt i gave?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...