Gå til innhold

helt idiotisk

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei!

jeg har nå innsett at jeg faktisk lider av et ganske stort problem! jeg har visst om dette lenge men først nå begynner det å gå inn på meg! jeg kan ikke med ord beskrive hva det er og hvordan det føles for at dere ordetlig skal kunne forstå! men det er seg slik at jeg for det første føler en "eietrang" ovenfor min mann! dessuten er jeg fryktelig sjalu av meg og kan ikke godta at en annen kvinne ser på han eller at han i det heletatt har kontakt med dem! jeg kan knekke totalt sammen dersom jeg ikke får hans oppmerksomhet nok på min måte! alt skal gå etter meg og mine meninger hele tiden! dette er jeg klar over, og det samme er han! jeg prøver å skjerpe meg men stadig gjør jeg den samme tabben om igjen og om igjen! vi har snakket om det, og funnet ut at det tærer på forholdet, og jeg stoler også fult på han! men jeg kan bare ikke ta meg sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så synd at du har det sånn!! Men hva kan årsaken være? Tror du innerst inne at han ikke elsker deg og egentlig har lyst til å være sammen med en annen? (jeg er seriøs nå). Er du trygg på deg selv -trygg på at han, og andre mennesker, er glad i deg og verdsetter deg? Er du glad i deg selv? Verdsetter du deg selv?

Disse spørsmålene var de første som falt meg inn. Kanskje de kan fortelle deg noe, kanskje ikke.

Jeg var sammen med en gutt en gang som var veldig "eiesyk" og sjalu. Bare en annen gutt så på meg beskyldte han meg for å være en "hore" som lå med alle osv. Han innså egentlig at han hadde et problem, men han gjorde ikke noe med det. Og tilslutt gadd jeg ikke lenger. Han mistet meg.

Vil du miste kjæresten din?

Jeg håper virkelig du klarer å gjøre noe med problemet -det må være fryktelig slitsomt for både deg og kjæresten din å ha det slik, og det unner jeg dere ikke!

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...