Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

føles som om blir evig singel her og.

nesten 3 år sia ,ble fri fra en psykopat. etter 4 år med ham.

føre det slet jeg med mye( sliter endel nå og).så såvidt hatt no kontakt med menn føre

det.

nå som har passert 30, og strir med forskjellige ting, blir det ikke mindre trist avå gå

alene med alt.

men tør nesten ikke beveg meg ut, har få venner.

hvordan da komme i kontakt med folk? møte den rette?

som sa med legen føler meg som hamster oppi springhjul av en ond sirkel , ifra jeg var

lita...

så klarer ikke se at ting retter seg.

at det vil komme en dag som snur alt det vonde gjennom mine år til nå, med mange gode

år....

så i den andre tråden om evig singel, om det med f eks nettdating.... men når en da bli dømt etter utssende?

for der jeg prøvde for så slette ,syne bilde å nick...så må en klikke seg innpå for lese om personen.

å da veldig sjelden at noen så innom, å enda sjeldnere at e kanskje fikk et *brev der

evnt svar om jeg skrev no.

så tar også gjerne imot tips å råd.om hvordan klare komme seg ut blant folk, hvor ell hvordan møt en for meg...

en føler jo årene går i fra en til opplev mann å kanskje egne små en dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er noe i det at ting kommer når du ikke leter. Fokuser på deg selv, og tinge du liker å gjøre!

Meld deg inn i enn forening for en sak du brenner for, eller begynn på et kurs. Få en ny hobby!

Selvom du ikke har så mange venner nå, betyr ikke det at du ikke kan endre på det. De fleste treffer jo folk gjennom sitt sosiale nettverk!

lykke til! :smilorange:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

takker for svar :-)

føler meg så mislykka... prøvd ulike aktiviteter ,for så å prøv å inviter dem som jeg

har hatt veldig god kontakt med da, med på kafe el noe... men liksom aldri noen som

hadde tid til det. skulle på kurs/hobby. og så hjem til sitt eller treff andre venner.

men får vel prøve om jeg klarer det føre sand i timeglasset renner ut...

eller har jeg god tid enda?

AnonymBruker
Skrevet

skulle ha med det , at de få jeg har kontakt med ,sier ...det ordner seg når du minst

venter det....

ventet ikke at noe skulle skje, å fikk litt kontakt med en i fjor-så viste seg å være

løgner å div...kom masse trusler å sjikanering, da jeg avslørte løgnene...

etter den der episoden/perioden ifjor ,er vel tankene forsterka med det om ting vil ordne

seg for meg

AnonymBruker
Skrevet

men får vel prøve om jeg klarer det føre sand i timeglasset renner ut...

eller har jeg god tid enda?

Jeg var nok ikke helt i samme situasjon som deg. Hadde venner og en og annen kjæreste underveis, men ofte kjærester jeg ikke ville fortsette å være sammen med.

Hadde et barn og var veldig kritisk til hvem som skulle komme inn i hennes liv, og mitt.

Da jeg var 32 traff jeg han jeg er gift med nå og vi har to flotte barn sammen + min kjære datter som jeg hadde fra før.

Hva jeg vil si er at jeg hadde begynt å gi opp å finne en jeg kunne dele livet med siden jeg var blitt såpass 'gammel' som 32. Men det var en der for meg også, og det er jeg helt sikker på at det også er for deg.

Måten jeg traff ham på var gjennom felles venner.

Du er enda ung så det er ingen grunn til å gi opp. :)

Skrevet

Registrer deg som bruker på KG og bli med på noen treff. Vet at det hender det er noen "venne-dater" blant brukerne her i de store byene. :skravle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...