AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har veldig slitt hår etter bleking, men det er også ganske matt og tørt... Har tynt og nordisk hår. Så, hvilken hårkur skal jeg velge, Extreme eller Real Control(mørkeblå eller lilla)?
*amanda* Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Har samme type hår som deg, og redken extreme gjør underverker
Gjest charella Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Om du skal ta en med bare proteiner, ta heller cat kuren. Spesielt om håret ditt knekker
smiiiley Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Hvis det føles tørt og livløst i tillegg til kjemisk behandlet ville jeg tatt real control. Forskjellen på Real Control og extreme er at real control pleier og gir fuktighet til skjellaget i tillegg til at den inneholder proteiner slik som extreme. Real Control er vel egentlig en kombinasjon av Extreme og all soft serien.
Gjest Heloise Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Er Extreme den med Macadamia-olje? Den har i hvertfall jeg prøvd, og den var veldig god på tørt hår
SmallTalk Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Er Extreme den med Macadamia-olje? Den har i hvertfall jeg prøvd, og den var veldig god på tørt hår Tror ikke denne inneholder Macademia-olje, for denne er ihvertfall ikke fuktgivende. Den er en mer eller mindre ren proteinkur, og eier ikke fuktighet. Dersom man bare har tørt og litt slitt hår så ville jeg valgt Real Control istedenfor Extreme.
Cæm Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Jeg vil anbefale deg å bruke både proteinkur og fuktighetskur. Jeg er veldig fornøyd med Redken Extreme Rescue Force. Og fuktighetskuren jeg bruker er fra Goldwell.. den skal bare sitte i håret i 1min, så det er veldig lettvint Tror den er ganske billig også!
Iljen Skrevet 29. mai 2011 #8 Skrevet 29. mai 2011 Har tjukt og nordisk hår, har prøvd extreme og den var ikke noe for meg.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #9 Skrevet 29. mai 2011 Bleket hår får ofte mangel på proteiner og da er redken exteme best fordi den tilfører proteiner.
Gjest charella Skrevet 29. mai 2011 #10 Skrevet 29. mai 2011 Løp og kjøp, (eller sitt :gjeiper: ) http://www.feelunique.com/p/Redken-Extreme-Cat-Treatment-150ml
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #11 Skrevet 29. mai 2011 Løp og kjøp, (eller sitt :gjeiper: ) http://www.feelunique.com/p/Redken-Extreme-Cat-Treatment-150ml Så du vil påstå at den er mye bedre enn Extreme-kuren på 250 ml? Har hørt mye positivt om den du linker!
Gjest charella Skrevet 29. mai 2011 #12 Skrevet 29. mai 2011 Så du vil påstå at den er mye bedre enn Extreme-kuren på 250 ml? Har hørt mye positivt om den du linker! ja spesielt om du har tynt nordisk bleket hår som brekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå