Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes jo så mange ulike tråder på dette forumet, og jeg føler at ingenting er for dumt å spørre om/lure på. Så jeg er nysgjerrig på hvilken tannkrem dere bruker. Jeg føler at jeg ofte vil prøve noe nytt, men blir omtrent aldri fornøyd (føler at tannkremene ofte ikke holder hva de lover). Så nå tenker jeg at man kanskje kan plukke opp noen tips.

Jeg bruker Pepsodent white now, og det er kanskje den første tannkremen jeg er fornøyd med. Har fått kommentarer på at jeg har fått hvitere tenner, og jeg ser det på samboeren også. Kanskje den fungerer?

Så: hvilken tannkrem bruker du, og er du fornøyd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Colgate Karies kontroll eller noe?. Prøver å unngå de med whitening :sjenert: . Er stort sett fornøyd :lur:

Skrevet

Jeg er også superfornøyd med Pepsodent White Now - tannkremen. Den fungerer jo faktisk! :D

Gjest birry93
Skrevet

Går som regel i Colgate, funker for meg. :)

Skrevet

Zendium, fordi den ikke inneholder skummemiddel, sånn at den er bedre for tannkjøttet. Var plaga med mye sår inni munnen før jeg bytta.

AnonymBruker
Skrevet

Zendium, fordi den ikke inneholder skummemiddel, sånn at den er bedre for tannkjøttet. Var plaga med mye sår inni munnen før jeg bytta.

Synes Zendium smaker så forferdelig :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...