L@dy Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Vi skal enten male eller tapesere i stuen og spørsmålet er jo HVA skal vi gjøre? :-) På de to veggene som skal til pers så er det nå strier og jeg sa til samboer i dag at de bør vi ta bort for at det skal se litt ordenlig ut. Han hadde nok tenkt å bare male rett på, men jeg ser at det er noen luftbobler noen steder og det er jo ikke pent. Dessuten er det finest med helt glatte vegger? Det vil jo bli litt jobb da å ta bort strien som er der, derfor foreslo han tapet, så slipper vi kanskje unna å sparkle. Noen som har erfaring? Lurer også på om noen kan anbefale noen nettsider med tapet.
Håndtverkeren Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Jeg ville ha brukt tapet ihvertfall på en eller 2 av veggene. Dår det gjelder strien, så trenger du ikke å fjerne den. Skrå skjær ut boblene og sparkle sårene etter dette. Grunn veggene med matt maling. Slip veggene etter dette. Så må helsparkle veggene 3 ganger. Start fra toppen og sparkl deg nedover gang 1. Gang må du ta sideveis og 3 gang fra topp og ned igjen. Husk å slip lett mellom hver gang du sparkler. Lykke til. Send meg pm hvis du lurer på mer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå