marieee Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Jeg lurer: er en dårlig kysser en dealbreaker? Da mener jeg ingen kjemi under kysset. Er det en dealbreaker dersom han ellers var en gentleman og hyggelig under daten?
Xaphan Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Ville nok gitt han flere sjanser, men dersom han er en konsekvent dårlig kysser hadde det vært noe annet. Jeg er veldig glad i å kysse/kline. 1
MissStiles Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Jeg elsker å kysse/kline så for meg er det viktig at han er en god kysser og at vi har kjemi. At det på en måte fungerer kjempebra når vi kysser. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Jeg kan dessverre helt ærlig si å aldri ha opplevd et godt kyss. Om det er fordi jeg konsekvent finner gutter som er dårlige kyssere eller om det har noe med meg å gjøre vet jeg ikke, men jeg mener ihvertfall at det er så mye mer ved en person enn bare hvordan han kysser. Ellers er jeg også enig med Xaphan, gi han en sjanse til.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 It was a dealbreaker for meg. Jeg dog ga han flere sjangser... tenkte at når vi ble kjent ble vi mer 'tunet'.. men neida.. tunge og spytt og alt over hverandre Fikk meg aldri til å si det til han, for jeg fant ut at dt sikkert ikke var meg som var tiltrukket nok. Han kom aldri til base 2 for å si det slik. Min konklusjon: Ja, det er en dealbreaker. 1
Steinar40 Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 It was a dealbreaker for meg. Jeg dog ga han flere sjangser... tenkte at når vi ble kjent ble vi mer 'tunet'.. men neida.. tunge og spytt og alt over hverandre Fikk meg aldri til å si det til han, for jeg fant ut at dt sikkert ikke var meg som var tiltrukket nok. Han kom aldri til base 2 for å si det slik. Min konklusjon: Ja, det er en dealbreaker. Det å være flink til å kysse er faktisk IKKE medfødt. Dessuten liker ulike folk forskjellige ting. Dermed er det bare god kommunikasjon som kan gjøre at kyssing føles bedre. Akkurat som med alt annet. Og derfor kunne det ikke bli bedre når du valgte å ikke kommunisere. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Første gang jeg kysset han jeg driver med nå, tenkte jeg at "dette var da ikke det beste jeg har vært borti..." men tenkte å gi det en sjanse uansett. Og det har heldigvis blitt bedre. Jeg har tatt litt "over" kyssingen, og han har blitt bedre synes jeg 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 Han jeg holder på med kunne ikke kysse i det hele tatt, var spytt og tunge over alt ! Men synes det er for dumt at kyss skal avgjøre noe slikt når vi har det perfekt sammen ellers ! Så da er det kanskje bedre å si ifra at dem kanskje skal ta det litt med ro under kysset, å at du heller tar litt mer over. Fungerte for meg ;-) Når kliner vi slik jeg liker det ;-) Er jo viktig at dem får vite hvordan man liker ting. 1
Pialill Skrevet 30. mai 2011 #9 Skrevet 30. mai 2011 Hvis jeg ikke klarer å få noen forbedring etter 3 dates hadde detvært en dealbreaker ja! Hadde en sånn, han hadde helt stive lepper og kom med tungen først når vi skulle kysse. Og da snakker jeg om det første kysset. Han "poket" meg liksom med tungen sin, inn og ut i ett, og den var hard! Var på tre dates, og jeg klarte ikke å endre på noe som helst. Det hele var bare utrolig avtennende 1
Shoggen Skrevet 8. juni 2011 #10 Skrevet 8. juni 2011 Kyssing som det meste annet her i livet kan jo læres. Om vedkommende ikke er helt bortreist så burde en dårlig kysser fort kunne bli en bedre om man har noen som lærer det bort 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå