Gå til innhold

Matvaner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gram tørrfor skal man ji til en middels voksen hund fordelt på 2 måltider pr.dag? Kan vell nevne hun er også på slankeren;)

Hun er blanding av Bordie Collie og Svart elghund.

Veit ikkje ka hun burde vege. Noen som veit dette?

Hun veier 20 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags type mat er det du gir?

Forskjellig mat, metter og gir næring på forskjellige måter!

"Normalen" er at en hund på 20-25 kg skal ha ca 400gram mat om dagen!

Men igjen kommer det ann på hva slags mat, og energi.

anbefaler at du forer med Eukanuba, gode erfaringer med slanke foret det fører via dyrlege selv! :)

Skrevet

Hvis hun er på slankern ville jeg kjøpt lavaktivitetsfor. Det er mest beregnet på eldre hunder men også for en som trenger å gå ned noen kilo. De har forresten slankepiller på de fleste dyrebutikker, beregnet på hunder men vet ikke helt om jeg skal mene noe som helst om det. Ble bare overrasket når jeg oppdaget at også hunder har egne slankepiller.

Skrevet

HUnder oppelver en form for sult følelse akkurat som oss. Så kjøp heller for som metter uten for mye kalorier. slik at hunden får i seg litt "fyll"

Funker slankepiller på oss mennesker?? Om du synes de gjør det, så ville jeg brukt på bikkja.

MEN FUNKER IKKE PÅ OSS, SÅ HVORFOR KASTE BORT PENGENE!!

Skrevet

Jeg har ikke sagt at jeg har sansen for slankepiller, verken til mennesker eller dyr. Laget egen tråd om det. Jeg ble mildt sagt sjokkert når jeg oppdaget at det er slankepiller til salgs til hunder.

Skrevet

Eg jir henne vanlig matbutikk mat. Får prøve på 400 gram eg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...