Gjest Donna Skrevet 10. november 2003 #1 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har nu gått til innkjøp av et Headsett. Men det funker ikke på msn :-? Da jeg kjøte lyd og bilde - så hørte jeg ikke noe i høytalerene på headsette- men på de andre løse til pc'en ..... Det er to plugger - en rosa og en grønn. Og begge er i rett hull - det har jeg sett etter nemlig *ler*... men - når jeg prøver å starte en audio samtale med noen - så får jeg opp feilmeldingen :The network or computer you are trying to reach is experiencing a problem. Please try again later. Hva er det som ikke stemmer? Fikk lese følgende tekst : Når du skal sende og motta lyd, må datamaskinen ha følgende: Høyttalere og en mikrofon (eller hodetelefoner) Et halvdupleks eller heldupleks lydkort. (Med halvdupleks lyd kan bare én person snakke om gangen. Med heldupleks lyd, kan to personer snakke samtidig.) Hvis du hører et ekko, flytter du høyttalerne lenger fra hverandre og vekk fra mikrofonen. Hvis du bruker hodetelefoner, redusere har dette noe å si tror dere? Sukk - i butikken sa de at det var LETT - bare å koble i _MEN det er det jo ikke - når det ikke funker som det skal :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. november 2003 #2 Del Skrevet 11. november 2003 The network or computer you are trying to reach is experiencing a problem. Please try again later. Den feilmsgen har ingenting med headsettet ditt å gjøre. DEt betyr at den ikke finner den PC-en eller nettverket du forsøker å koble til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. november 2003 #3 Del Skrevet 11. november 2003 Ja man hvorfor finner den den ikke da? Hva må jeg gjøre for å få det til å fungere? Jeg blir så oppgitt av sånne ting man ikke greier å ordne opp i. Liker best å få til ting selv - og nå står jeg helt fast for dette er liksom utenfor min kompetanse ....og rekkevidde .... Noen råd noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 16. november 2003 #4 Del Skrevet 16. november 2003 Ingen som vet hvorfor ikke jeg får lyd i høytalerene på headsettet? Lyden kommer ut i høytalerene til PC - og det er trippelt ekko - minst - kan bli schizofren av mindre :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå