Gå til innhold

Jeg må ned i vekt - fort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, sommeren kom visst dette året også.. Neida, men jeg har hatt utrolig dårlig tid de siste månedene grunnet skole, og derfor har ikke vektnedgang vært så sentralt i tankene mine.. Jeg har nå 1 måned igjen før jeg skal reise på ferie, og vil helst gå ned 4-5 kg. innen den tid. Da har jeg en perfekt vekt:) Jeg vet at en rask vektnedgang innebærer at litt muskelmasse forsvinner, selvfølgelig er ikke dette ønskelig, men jeg vil også få bort deler av lårene mine!! Dessverre er det vanskelig, når det er her fettet legger seg og når jeg går ned i vekt er det på overkroppen fettet forsvinner..

Nok snakk, hvordan kan jeg gå ned mest mulig på sunnest mulig måte på 1 måned? Hvor mye skal jeg trene(jeg trener allerede styrketrening og litt kondisjon), og har dere eksempler på lavkarbo-mat jeg kan spise i løpet av dagen? Har begynt å spise litt lavkarbo, men synes det ofte kan bli litt ensidig..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ut å løpe!! LØPE LØPE LØPE! It will work! 4-5 turer hver uke med litt variasjon ang hastighet, avstand etc..

Spis normal mat, bare kutt alt snop og kullsyre disse ukene og kutt alt av tung kveldsmat - for mye frukt er heller ikke noe særlig sent på kvelden, spis et knekkebrød og en kopp te kl 1900 og la det være det! Avhenger da at du får i deg nok næring tidligere på dagen!

ciao!

AnonymBruker
Skrevet

Gått ned 3,5 kg på 2.2 uke

Spiser knekkebrød med makrell i tomat, kokt skinke, kuttet ut brus, drikker kunb vann, kylling og salat, laks og salat, har unnet meg is på lørdagene da:)

Gått lange turer i skogen.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips dere! :) Now I'm gonna run my ass off!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ut å løpe!! LØPE LØPE LØPE! It will work! 4-5 turer hver uke med litt variasjon ang hastighet, avstand etc..

Spis normal mat, bare kutt alt snop og kullsyre disse ukene og kutt alt av tung kveldsmat - for mye frukt er heller ikke noe særlig sent på kvelden, spis et knekkebrød og en kopp te kl 1900 og la det være det! Avhenger da at du får i deg nok næring tidligere på dagen!

ciao!

Dette høres bra ut:) Vet du sånn ca hvor mye man kan ta av på en måned da for eksempel?:)

AnonymBruker
Skrevet

Gått ned 3,5 kg på 2.2 uke

Spiser knekkebrød med makrell i tomat, kokt skinke, kuttet ut brus, drikker kunb vann, kylling og salat, laks og salat, har unnet meg is på lørdagene da:)

Gått lange turer i skogen.

Så bra=) Er dette avhengig av mengde fett man har på kroppen, eller vil det gjelde de fleste?=) Jeg har sånn ca 10 kilo ekstra:P

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Løping er finfint, bare pass på så du ikke løper på deg beinhinnebetennelse e.l. :)

AnonymBruker
Skrevet

Mange oppskrifter på lavkarbo.no!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...