AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Del Skrevet 25. mai 2011 Er singel igjen, etter å ha vært i forhold rundt halve livet mitt.. Jeg bruker å si at det er så lenge siden, at ordet dating var ikke funnet opp sist jeg var singel (er litt over 30, så egentlig ikke sååå gammel heller..) Så, nå kjenner jeg at jeg er kommet til det punktet at jeg har det bra som singel, men kanskje savner en armkrok å sitte i iblant. Jeg er ikke innbilsk, men jeg får høre jeg ser veldig bra ut, og yngre ut enn jeg er. Jeg er sosial og har lett for å bli kjent med nye mennesker, stort sett alltid blid/sprudlende. snakker med alle og liker stort sett alle jeg snakker med..men har ikke de "antennene" som får meg til å skjønne at jeg blir flørtet med/sjekket opp jeg er så vant til å ha kjæreste, at når noen kommer bort, så tar jeg ikke signalene de gir meg, og dermed kanskje "gått glipp" av en potensiell date, for jeg ser på alle som venner.. (Møtte en fyr ute på byen nettopp, han sjekket, men var samtidig høflig og virket ordentlig..Vi danset og snakket endel, men vimsa meg skjønte ikke før dagen derpå at han der, han likte jeg faktisk, så bare å spørre om/gi fra seg bare fornavn var dumt) Men dette er jo typisk meg Jeg har tenkt på at jeg kanskje synes det er litt skummelt med andre menn også..fordi jeg er så vant til min ex..? Noen som har vært i samme båt her..? Gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå