AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Hei! Sendte en mail til hun som driver Salongen - din private nettfrisør: http://salongen.blogg.no/ Lurer på om noen vet om hun bruker å svare på private mailer? Sendte en mail før helga og spurte om bl.a. hvilken hårfarge som kunne passe til meg, men ikke fått svar enda. Noen som vet om hun bruker å svare på sånne mailer?
cellar Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Hun får sikkert en haug med mailer, så ikke regn med at du faktisk får svar. Hvorfor går du ikke til en frisørsalong og spør i stedet? Er vanskelig å svare på sånt uten at man ser deg i "virkeligheten".
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Hun får sikkert en haug med mailer, så ikke regn med at du faktisk får svar. Hvorfor går du ikke til en frisørsalong og spør i stedet? Er vanskelig å svare på sånt uten at man ser deg i "virkeligheten". Hun får sikkert mange mail ja! Frisørsalonger foreslår ofte ting som er dyre og av en eller annen grunn så er det unge folk som bruker å klippe meg, og de sier ofte "ja, det tror jeg blir bra"..
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Hun får sikkert mange mail ja! Frisørsalonger foreslår ofte ting som er dyre og av en eller annen grunn så er det unge folk som bruker å klippe meg, og de sier ofte "ja, det tror jeg blir bra".. Hun er jo frisør og kommer nok også til å foreslå noe du sikkert synst er dyrt.. Man kan heller ikke svare på hva som kler noen du aldri har sett.. Frisører er ikke tryllekunstnere!
Cæm Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Det er helt umulig å vite hva som blir bra på deg uten å se deg. Så ikke forvent noe fornuftig svar iallefall : -) Stikk heller innom en frisør du.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 HVORFOR skal hun svare deg på det? Tror du hun som frisør gjør gratis arbeid fordi hun har en blogg? Gå innom en frisør salong du!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #9 Skrevet 1. juni 2011 HVORFOR skal hun svare deg på det? Tror du hun som frisør gjør gratis arbeid fordi hun har en blogg? Gå innom en frisør salong du! Hun gjør jo gratis arbeid med å skrive blogg! Ingen betaler for å se og lese alle tipsene i bloggen hennes! Ja, man tjener penger på å skrive blogg, hvis leserne trykker et visst antall ganger inn på reklame som ligger på bloggen din, men dog ikke mer. Dessuten svarer hun jo folk som spør om alt mulig på bloggen, så hvorfor ikke meg f.eks.?? Ta en titt i bloggen hennes du. Tror du ikke jeg vet hvordan frisører prøver å prakke på folk dyre produkter osv? Ta et lite søk her på KG f.eks. Og de sier at hjemmefarging er noe man aldri, aldri bør gjøre, er jo helt feil! Skal love deg at mange frisører har farget håret stygt på folk. Og hvis de absoulutt skal farge håret ditt, så skal det jammen være sjatteringer og striper og kolører i alle regnbuens farger. Så da er det bare å tømme pengeboka på disken!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #10 Skrevet 2. juni 2011 HVORFOR skal hun svare deg på det? Tror du hun som frisør gjør gratis arbeid fordi hun har en blogg? Gå innom en frisør salong du! Hun tjener penger på bloggen. Desto flere lesere, desto mere penger. Man må jobbe får å få mange lesere, og også "gi noe tilbake". Simple math. (For øvrig er hennes svar som oftest at vedkommende må gå til frisør, helst hennes salong - ennå mere penger.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå