nelle85 Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Jeg skal gifte meg om en måned, og har lyst til å gjøre noe for min kommende ektemann. Men jeg kommer ikke til og klare å holde tale, så har lyst å finne på noe annet. Er det noen av dere som har gjort eller skal gjøre noe litt spesielt for deres menn? Tar i mot alle tips med glede:)
Gjest Solstråla88 Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Min svigersøster skrev sang og spilte gitar i sitt bryllup, sangen var jo selvfølgelig til brudgommen
Niennas Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Nå skal jeg holde tale (skal til og med annonsere min graviditet i talen min! (Dette vet da brudgommen )), men jeg har tenkt å overraske ham med å synge I'll be your lover too av Jim Morrison, der bandet vi har bestilt skal spille. Jeg håper han blir glad, da den sangen betyr mye for oss ^^
nelle85 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2011 Nå skal jeg holde tale (skal til og med annonsere min graviditet i talen min! (Dette vet da brudgommen )), men jeg har tenkt å overraske ham med å synge I'll be your lover too av Jim Morrison, der bandet vi har bestilt skal spille. Jeg håper han blir glad, da den sangen betyr mye for oss ^^ Det blir han helt sikkert kjempe glad for! Jeg har tenkt på å skrive en sang til han, men det blir ikke at jeg synger den alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå