Gå til innhold

Gjorde du/skal du gjøre noe spesielt for brudgommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg om en måned, og har lyst til å gjøre noe for min kommende ektemann. Men jeg kommer ikke til og klare å holde tale, så har lyst å finne på noe annet.

Er det noen av dere som har gjort eller skal gjøre noe litt spesielt for deres menn? Tar i mot alle tips med glede:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Min svigersøster skrev sang og spilte gitar i sitt bryllup, sangen var jo selvfølgelig til brudgommen

Skrevet

Nå skal jeg holde tale (skal til og med annonsere min graviditet i talen min! (Dette vet da brudgommen ;) )), men jeg har tenkt å overraske ham med å synge I'll be your lover too av Jim Morrison, der bandet vi har bestilt skal spille. Jeg håper han blir glad, da den sangen betyr mye for oss ^^

Skrevet

Nå skal jeg holde tale (skal til og med annonsere min graviditet i talen min! (Dette vet da brudgommen ;) )), men jeg har tenkt å overraske ham med å synge I'll be your lover too av Jim Morrison, der bandet vi har bestilt skal spille. Jeg håper han blir glad, da den sangen betyr mye for oss ^^

Det blir han helt sikkert kjempe glad for! Jeg har tenkt på å skrive en sang til han, men det blir ikke at jeg synger den alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...