Gå til innhold

Kunne du gått i noe av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:

awut1x.jpg

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:

awut1x.jpg

?

Nei.

• Liker 1
Skrevet

Ja men hadde trengt strømpebukse og en jakke over, liker meg ikke så naken! hehe

Og jeg ville hatt kjolene litt lengre..:)

Gjest Heloise
Skrevet

Er jeg rar om jeg synes et par av de kjolene og skoene var fine? :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fint alt sammen, men jeg hadde neppe gått i den første (den grå) kjolen og den første hvite (den med oransje sko) kjolen, fordi jeg ikke liker sånne med kun en skulder. Sånn generelt er nok alle de antrekkene ikke helt min stil, men definitivt noe jeg hadde gått med om jeg hadde vært en annen person :P

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg rar om jeg synes et par av de kjolene og skoene var fine? :gjeiper:

Hva mener du? .. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Syns det var veldig fint, jeg :-) Har du satt sammen selv, eller?

Edit: Glemte å svare på spørsmålet :P Ja, jeg kunne gått i det meste-- Turkise er ikke helt min farge, er heller ikke SÅÅ glad i asymmetriske kjoler, men liker godt den genrelle stilen. Og som ei under her skrev, syns jeg ikke det ser billig ut i det hele tatt.

Endret av HLHD
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det så ganske billig ut.

AnonymBruker
Skrevet

åååå hvor får man kjøpt de kjolene? :D

Skrevet

Jeg likte den svarte kjolen kjempe godt og tilbehøret :)

Skrevet

Ja, har satt det sammen selv :gjeiper: tidsfordriv, hehe.

Liker det selv, selv om det er ulike stiler så kunne jeg gått i alt selv. Så lurte bare på om jeg kanskje hadde elendig smak, eller om andre synes det var fint også :)

Gjest Heloise
Skrevet

Oh, gøy, nå vil jeg sette sammen klær og stæsj også :) Litt kjedelig her jeg sitter akkurat nå :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har satt det sammen selv :gjeiper: tidsfordriv, hehe.

Liker det selv, selv om det er ulike stiler så kunne jeg gått i alt selv. Så lurte bare på om jeg kanskje hadde elendig smak, eller om andre synes det var fint også :)

Hvordan gjør du når du sitter og setter sammen sånt selv da? Jeg synes det var skikkelig pent! :)

Skrevet

Hadde ikke hatt noe problem med det nei:)

Du som sa det så billig ut,hvorfor syns du det?

Skrevet

Likte den svarte og den grå kjolen kjempegodt :)

Skrevet

Synes alt var skikkelig kult jeg!

Skrevet

Hvordan gjør du når du sitter og setter sammen sånt selv da? Jeg synes det var skikkelig pent! :)

Gå inn på polyvore.com :nigo: Enklere blir det ikke. Har koset meg inne der i noen timer, for å si det sånn :fnise: Eller så går jeg inn på ulike nettbutikker, finner fine ting og setter det sammen i et collage i redigeringsprogram. Det tar lengere tid, da :wink:

Skrevet

hvor er den lilla kjolen fra?

Skrevet

Det kunne jeg sikkert, men du dæven for noen blikk jeg ville fått.

• Liker 2
Skrevet

Var det noe rart med de antrekkene der da? Synes det meste var smashing jeg, og fikk lyst til å shoppe! :)

Den første, grå, kunne jeg styre meg for, men resten, ja takk! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...