AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Jeg skal bestille (og betale) en overnatting på en annen persons vegne på Budget Hotel i Oslo, men siden jeg aldri har gjort dette før, så er jeg litt usikker. Jeg skal legge inn kredittkortinformasjon som garanti, det er ikke forhåndsbetaling. Betyr det at beløpet trekkes først når personen sjekker inn? (evt ved tidspunktet som er frist for avbestilling?) Er det noen her som har bodd på det hotellet og har erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Jeg skal bestille (og betale) en overnatting på en annen persons vegne på Budget Hotel i Oslo, men siden jeg aldri har gjort dette før, så er jeg litt usikker. Jeg skal legge inn kredittkortinformasjon som garanti, det er ikke forhåndsbetaling. Betyr det at beløpet trekkes først når personen sjekker inn? (evt ved tidspunktet som er frist for avbestilling?) Er det noen her som har bodd på det hotellet og har erfaringer? Som regel trekkes beløpet enten når gjesten sjekker inn, eller ved utsjekk. Pass også på hvilke avbestillingsregler som gjelder, om det skulle bli aktuelt. Man blir gjerne trukket for første natten om man ikke avbestiller innen en viss tid (gjerne 1-2 dager) før bestilt ankomst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå