Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en ganske alminnelig dag med lite action, var gleden stor når jeg tok en rask titt gjennom nyhetene på VG.

Det som fanget min oppmerksomhet var jo selvsagt nyheten om vår kjære & herlige guttebass: JUSTIN BIEBAR!

Han har nemlig fått seg NY TATOVERING!!! Gud hvor spennende :)

Les mer her:

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10086095

For en enda closer look av tattissen:

http://thejustinbiebershrine.com/wp-content/uploads/2011/05/justin-bieber-new-tattoo2011.jpg

Jeg gleder meg til å få se et skikkelig bilde av tatoveringen. Skal ha en HELT LIK tatovering som han har, så snart jeg får sett et klart bilde av den.

BIEBAR FOR LIFE!!!! NUSSEGUTTEN :) :) :):rodmer::yvonne:

:fnise:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:daane:

Det er så spennende at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg! :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Justin! :rodmer: dååååån!

AnonymBruker
Skrevet

Du liker ikke den type nyheter? Ikke meningen å angripe, er slik jeg tolker det og da vil jeg gi deg et tips, ikke post link til nyheten på andre forum. Da får nyheten bare enda flere treff og vg ser at det er stoooor "intresse" for den type nyheter og fortsetter.

:)

Skrevet

Du liker ikke den type nyheter? Ikke meningen å angripe, er slik jeg tolker det og da vil jeg gi deg et tips, ikke post link til nyheten på andre forum. Da får nyheten bare enda flere treff og vg ser at det er stoooor "intresse" for den type nyheter og fortsetter.

:)

Jeg tror TS postet med en smule ironi :lol: Prikken over i'en som forteller meg at TS definitivt postet i ren ironi er at han er mann! :lol:

• Liker 2
Skrevet

Oh. My. God! :hakeslepp: Gleder meg til å se flere bilder jeg også!!

• Liker 1
Skrevet

Ja, det blir virkelig ustyrtelig festlig! :popcorn:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det er slik fremragende journalistikk som gjør at man kan holde seg oppdatert og orientert om de viktige tingene i nasjonal politikk, verdensbildet, handel, økonomi og samhandlingen mellom nasjonene og miljøpolitikken.

Hva skulle vi gjort uten denne opplysningen?

Godt jobbet VG.

:foto:

• Liker 3
Skrevet

Lurer på hvor mye de måtte betale for det bildet?

Skrevet
:hoho: Herreguuud.
Skrevet

Lurer på hvor mye de måtte betale for det bildet?

Nok til at neste gang det skjer en skandale på et sykehjem har de ikke råd til å lage en sak om det.

Det handler om prioriteringer! :opplyser:

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns faktisk det er stygt mot Justin Bieber å dra Hitler inn i dette...

Har du fått med deg hvem Hitler var?

Eller trenger du litt historieundervisning, kanskje.

Skrevet

Ok, jeg var kanskje alene om å synes det var herlig politisk ukorrekt humor...

• Liker 3
Skrevet

Jeg lo :sjenert:

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Kvalmt å bruke Hitler som humor.

Hvorfor syns du Justin Bieber skal bli assosiert med Hitler, i alle tilfeller?

Det syns jeg han skal slippe.

Greit nok at jeg hadde syns det var mer relevant å lese i VG at han sang ferdig nummeret sitt med brekt ankel og store smerter, i stedet for å høre at han har tattovert seg.

Men Adolf Hitler har ikke noe med Justin Bieber å gjøre, og syns du feks det er gøy å lage humor av en som er ansvalig for å få familien din drept? Hitler gjorde nemlig sånt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lo :sjenert:

Jeg lurer på hva du har lært på skolen og hvorfor du ikke har folkeskikk nok til å respektere de som Hitler massakrerte i andre verdenskrig.

Skrevet

Kvalmt å bruke Hitler som humor.

Hvorfor syns du Justin Bieber skal bli assosiert med Hitler, i alle tilfeller?

Det syns jeg han skal slippe.

Greit nok at jeg hadde syns det var mer relevant å lese i VG at han sang ferdig nummeret sitt med brekt ankel og store smerter, i stedet for å høre at han har tattovert seg.

Men Adolf Hitler har ikke noe med Justin Bieber å gjøre, og syns du feks det er gøy å lage humor av en som er ansvalig for å få familien din drept? Hitler gjorde nemlig sånt.

Synes jeg at Bieber skal bli assosiert med Hitler i alle tilfeller? Jeg så nettsiden, husket sitatet og letet det fram fordi jeg lo godt da jeg så det selv.

Ja, Hitler kunne nok tatt livet av familien min uten store kvaler, ettersom de er det verste Hitler kunne tenke seg, nemlig en blanding av menneskeraser. Jeg har både søramerikansk, semittisk og asiatisk blod i årene.

Likevel ler jeg, fordi jeg liker poltisk ukorrekt humor. Dessuten er det en del sitater der inne som virkelig kommer til sin rett når de ser ut som det er Hitler som ytrer dem. Hverdagsrasismen får et helt annet ansikt enn den gjør når det er en helt vanlig Ola Nordmann som poster den på Facebook.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...