Gå til innhold

Hva hadde DU gjort..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått og tenkt på en ting i det siste..

Tenk deg at du møter foreldrene til din nye flamme, hva er det absolutt flaueste/pinligste som kunne ha skjedd? :fnise:

At du slipper en fis under middagen? Går inn på toalettet mens faren sitter og driter? At moren kommer inn på rommet mens dere ligger og råkliner?

Og hvordan hadde du taklet det? Ledd det bort? Blitt flau?

Hadde vært morsomt å sett hva folk synes og føler :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det flaueste hadde vært hvis jeg hadde pult faren før..hahaha lite sjangs for det i virkeligheten, men sånn generellt!

Skrevet

Det flaueste hadde vært hvis jeg hadde pult faren før..hahaha lite sjangs for det i virkeligheten, men sånn generellt!

:fnise: huff

Hendelse hos ex-en:

Kom ut av soverommet med pulesveis, lite klær og hoven leppe etter litt moro i senga, der stod mora med en liten gave til meg hun akkurat hadde kjøpt.. FLAUT!

Bare latet som ingenting, sa takk og gikk vidre til badet :sjenert:

Skrevet

Noe av det flaueste/pinligste jeg mener kan skje skjedde faktisk med meg :Nikke:

Jeg var naken da svigermor kom inn på kjærestens rom, for å hilse på meg. Jeg hadde sovet der, og skulle kle på meg. Hallo, kjære svigermor! :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

At jeg finner ut at jeg har pult både mor og datter.

Gjest Oblivion
Skrevet

Jeg var på besøk hos en tidligere kjæreste for maaange år siden -vi pulte vel døgnet rundt den uka, med visshet om at foreldrene var bortreist. En av de siste dagene så hadde vi det så moro at senga knakk med et brak! Vi lo litt av det hele og tenke "shit, det der må ha gitt gjenlyd i hele huset, takk og lov for at vi er hjemme alene" Etterhvert så kom vi oss ned i stua for å fikse oss litt mat -og der satt mammaen til min daværende kjæreste på kjøkkenet, som lå rett under hans soverom... Haha, shit, tror det må være den flaueste opplevelsen der og da med foreldre...

Jeg endte opp med å kjøpe en eske med konfekt (kjente henne jo ikke, ante ikke hva jeg kunne/burde gjøre) og takket for meg da jeg dro. Da hadde vi rukket å spise en middag med henne, en veeldig stille og rolig middag.

Jeje, jeg er småhappy for at tenårene er forlengst forbi -ingen kleine opplevelser av denne typen med foreldre lengre iallefall! Haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...