AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Bestilte en pakke på nett på søndag, og tok en leveringsmetode som tok 2-3 dager. Ikke tenkte jeg på at det var levering på døra så jeg må være hjemme på dagtid. Fikk akkurat melding om at de har prøvd å levere i dag uten at noen er var hjemme, så jeg må ringe de opp å bestille ny levering. Er det noen som har erfaring med DHL? er det mulig å få de til å komme innom etter kl 2 halv 3 f.eks, eller må man nesten være hjemmeværende for å benytte seg av sånne tjenester? (men hadde jeg vært hjemme så var det jo utrolig rask levering da:) )
chikako Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Har fått pakken min så sent som klokka seks Bare ring og si når det passer!
Zzyzx Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Du må bare ringe og høre. Det kan også hende de kan levere på jobben din, UPS gjør iallfall det.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Ah =) da så! Får ringe de i morra da, telefonen stengte visse kl 17. Jobben er fortiden hektisk eksamenslesing i en kollokviegruppe 8 mil unna der jeg bor, så det passer litt dårlig for tiden Men ellers var det gode forslag :-)
Mohini Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 DHL kommer alltid til skolen og leverer pakkene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå