Gå til innhold

Kjøpe kjole i Danmark.

brum

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med kjøp av brudekjolen i Danmark?

Har hørt at dette skal være mye rimeligere enn her hjemme.

Hvordan gikk dere i så fall fram og hvor kjøpte dere kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg var i København på kjoleshopping!

Vil anbefale Nicolai som ligger i Klareboderne (Strøget) Veldig bra service - fant kjolen min der på 2.forsøk! :D

Ellers var jeg innom Lilly, men syns utvalget og kvaliteten der var litt dårligere. Men det er mange salonger - bare søk på nettet så finner du telefonnummer og adresser - for du må ringe og bestille time på forhånd, spesielt hvis du ikke har så mange dager på deg.

Du kan få kjoler for 1/2 norsk pris hvis du er heldig, men husk på tollen hvis den koster mer enn 5000. (evt. få dansk moms spesifisert på kvitteringen, så trekker de fra dette på den norske momsen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...Apro po toll, hvem tenker på det... Jeg kjøpte min brudekjole hos Lilly, synes de har (hadde) mange flotte kjoler...

Lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten lurer

ang. toll... hvis det er 5000 kroner som er den magiske grensa, skal det da også betales toll hvis jeg bor en periode i utlandet (meldt flytting, beholder norsk statsborgerskap), kjøper meg en pen drakt til fem og et halvt også, men som er brukt før jeg tar den med meg til Norge i forbindelse med en tilstelning?

Jeg har jo kjøpt alle de andre klærne mine her og har vel ofte med meg klær for over den summen når jeg reiser hjem på ferie.

Lovlydig underer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte kjolen min hos lilly og sparte flere tusenlapper på det, selv om jeg betalte båttur. Tollen gikk jeg rett igjennom og de brydde seg heller ikke om å ordne noe ekstra hos lilly.

-og jeg var kjempefornoyd med kjolen!!! Likte ikke alt de hadde hos lilly men se og spør og ikke minst prøv masse!!!, men bestill time (de har t.o.m. ei norsk dame som jobber der og hun er kjempeflink så spør om å få henne så forstår du hva de sier også :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jente jeg kjenner giftet seg i Spania, med en spanjol, i en kjole hun hadde kjøpt der nede og som ikke var i Norge før etter at hun hadde brukt den. Hun måtte betale toll, selvom hun viste frem brudebilder av seg selv i kjolen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...