snee Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Heisann! Noen som har noen formening om hva jeg kan ha på meg i et jobbintervju? Jeg skal i et jobbintervju for H&M, og derfor føler jeg jo det er viktig med klærne jeg stiller opp i. Jeg er fullt og helt klar over at jeans ikke er noe man skal stille opp i, men hva skal jeg da ha på meg? Legg gjerne ved bildelinker
Bolla! Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Hei! Prøv å ikke anstrenge deg for mye rundt det du skal ha på deg, prøv heller å forberede deg på hvilke spørsmål du kan få. Eks: hvorfor akkurat du fortjener jobben o.l. Jeg hadde på meg jeans da jeg var på jobbintervju hos KappAhl, og fikk jobben fordi, så det tror jeg ikke du skal tenke for mye på Lykke til
Gjest lillian- Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 (endret) Klær fra HM. Og noe du føler deg vel i. Ikke klær som ser ut som noen har stappet deg inn i :)hehe Endret 25. mai 2011 av lillian-
Gjest Distiller Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Da jeg var på jobbintervju på H&M hadde jeg på meg jeans og en bluse fra H&M. Fikk jobben selv om jeg hadde på meg jeans
snee Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2011 Hm.. ja, jeg må jo påstå og si at jeg føler meg mer vel i et par jeans enn noe annet - og vil vel derfor gjøre et bedre inntrykk takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå