AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Hei! Skal få en valp i juli. Lurte på om 2 x 1,25 meter er et for lite rom til hunden? Den blir ikke så stor. ca 3 kg og 23 cm høy. Den skal bare være inni der mens jeg er på jobb. Skal ikke ha lukket dør, men grind, slik at hunden ikke blir helt innesperra! Han skal ha seng, mat og vann ++++ der. Dette blir hans rom. Tror du rommet er for lite eller går det bra mens man er på jobb fra 8-16?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Hei! Skal få en valp i juli. Lurte på om 2 x 1,25 meter er et for lite rom til hunden? Den blir ikke så stor. ca 3 kg og 23 cm høy. Den skal bare være inni der mens jeg er på jobb. Skal ikke ha lukket dør, men grind, slik at hunden ikke blir helt innesperra! Han skal ha seng, mat og vann ++++ der. Dette blir hans rom. Tror du rommet er for lite eller går det bra mens man er på jobb fra 8-16? TS hre... Tror forresten rommet er bittelitt større enn nevnt over.
sirups Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Jeg tror ikke størrelsen på rommet er av betydning, men hvordan du skal lære den til at det er "hans" rom og at han skal følge seg trygg der... 1
Gjest thelife Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 (endret) Jeg tror ikke størrelsen på rommet er av betydning, men hvordan du skal lære den til at det er "hans" rom og at han skal følge seg trygg der... Ja, tror det! Endret 25. mai 2011 av thelife
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå